Grote start

3 1 0
                                    

Eindelijk was het zo ver. Ik ging beginnen aan de universiteit van gent. Als je u afvraagt universiteit waarom? Bevel van mijn ouders je kan dit zeker Elouise je bent de slimste van de klas. Ja inderdaad in de middelbare school moest ik voor elk examen niets doen, haalde altijd minstens 85%. Maar is dat wel genoeg?

De studenten tijd: drinken, uitgaan, ene vriendje gedaan andere welkom heb ik horen zeggen e. Ben je ooit klaar voor deze wereld. Of zat je er altijd al in maar werd je gepamperd door u ouders. Ik denk eerder dat het dit is.
Daar stond ik dan voor de kamer van mijn kot. Spannend alles ingericht, boeken klaar, ouders uitgezwaaid en hier sta ik dan alleen. Alhoewel ik op een kot met 23 andere studenten niet alleen ben dus. We gaan er dan maar eens aan beginnen het academiejaar. Vanavond is de opening iedereen moet er dan ook geweldig uitzien je maakt maar één keer de eerste indruk.

Kamer deur open ik hoor enkel gekreun! Ik schrik me rot alstublieft wie bent gij? Aangenaam kevin ik woon hier een paar kamers verderop. Oké en mag ik dan ook weten wat je op mijn kamer doet? Eerlijk gezegd weet ik het zelf niet maar ik hoorde dat je een zorg richting deed? Ja dat klopt hoezo? Misschien kan jij me dan helpen ik zit al paar dagen met een kramp in lijn been. Ik denk niet dat ik dit zak kunnen helpen hoor ik zou gewoon eens naar de dokter gaan. Das ook een oplossing maar jij bent veel aantrekkelijker. Aantrekkelijk of niet men kamer uit ! Oprotten.

(Geklop op de deur)
Hallo ik kwam even kijken hoe het met je ging omdat je nieuw bent enzo. Ja hallo een blonde slanke dame voor mijn deur. Zo mooi ik wist gewoon niet wat zeggen ik bezweek hellemaal. Gaat alles goed met je? Ja hallo sorry ik was even aan het dromen ja alles is in orde. Ah oké das goed kom je straks mee naar de opening van het academie jaar? Ja ik ben bijna klaar ik zie je straks. Wacht hoe heeft je eigenlijk? Ah ja juist vergeten voor te stellen ik ben Marlies derde jaarstudent criminologie. Wow dat klinkt een moeilijke studie. Valt mee ik zie je zo.

De overpoort niet normaal overal cafés. Ik kon men ogen even niet geloven daar ging lijn fantasie. In de verte zie ik Marlies ze heeft al iemand daar gaat mijn kans...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 10, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Zorgen van de zorgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu