91.rész
- Ez az egész egy fikció! A kocsi motorja teljesen tönkre menne egy ekkora acéldoboz húzásától, és azaz a kábel amivel vontatták már régen szétszak... -fakadt ki kissé felháborodva.
- Toto, én is tudom, hogy a valóságban nem működne. -fogtam be a kezemmel a száját – Ez egy akciófilm, és mint olyan bármi belefér. – cukkoltam.
- De...- tárta szét a kezét, mire megcsókoltam.
- Ne méltatlankodj. – mosolyogtam rá, átkarolt és az ölébe húzott.
- Azt hittem a mai terv az autós szex lett volna.
- Vigyelek le? – kérdezte nevetve, de az egyik keze már a hátamon a másik a mellemen volt.
- Holnap is van nap. Legalábbis azt mondják... -sóhajtottam fel.
- Azt mi? – csókolt meg lágyan.
- Ahha. – motyogtam levegőért kapkodva, miközben Toto keze a felsőm alá csúszott, és lassan próbálta lehúzni rólam – Az Istenért! – nyögtem fel – Nem akarok tovább várni....– csókoltam meg szenvedélyesen, közben a kezem a sliccére vándorolt, és már a boxerén keresztül simogattam –– Ne most legyél jó fiú... - néztem a szemébe.
- Kurvára nem vagyok az. – cibálta le a nadrágom ingerülten.
Fél órával később izzadtan kapkodtunk levegőért miközben én az ölében ültem. Rólam csak a nadrág, és az alsónemű hiányzott, Toto pedig még mindig teljesen fel volt öltözve, csak a nadrágja volt kigombolva. A hátamat és a fenekemet simogatta, én pedig a mellkasát.
- Hol akarod folytatni? – kérdezte szemtelen mosollyal az arcán.
- A pulton megdughatsz, már ha még elbírsz vinni odáig... Elég lestrapált vagy... – kezdtem el kigombolni az ingét, és közben mímelt ártatlansággal pillantottam rá.
- Boszorkány... - húzott magához egy csókra.
- Imádod a rosszkislányokat... - nyögtem fel, miközben a nyakamat harapdálta.
- Mindent imádok benned... - nézett a szemembe, megsimogattam az arcát, megfogta a csípőm és lassan oldalra dőlt velünk, én kerültem alulra. Az ujjaim a hajába fúrtam, hangosan felnyögtünk amikor újra belém hatolt, végig karmoltam az ingét. – Az enyém vagy. – morogta a fülembe.
A kanapé után, a fürdőszobában a zuhany alatt is szeretkeztünk. A hálóban bevackolódtam Toto meztelen mellkasához, és ő szorosan átölelt. Arra ébredtem fel, hogy csipog a telefonom. Kábán nyúltam érte, reggel fél tizenegy is elmúlt már, az osztrák zavartalanul szuszogott mellettem. Nem ébredt fel, rápillantottam a telefonjára, két ébresztőt is végig aludt. Úgy döntöttem főzök egy kávét, és még fél órát hagyom pihenni.
A lakásban káosz uralkodott, a nappaliban ott voltak a koszos tányérok és a pizzás dobozok, meg a sörös üvegek, a fürdőig vezető utunkat pedig az eldobált ruháink jelezték. Bekészítettem a kávét, és lenyomtam a gombot, majd rendet ettem. Kidobáltam a dobozokat és üvegeket, a tányérokat gyorsan elmostam, és a ruhákat a használt földön heverő törülközőkkel együtt a szennyesbe hajítottam.
Megterítettem a konyhapulton a reggelihez. Már a kávémat ittam, de Toto még mindig aludt. Mellé ültem az ágyon, és adtam pár puszit.
- Édes... Muszáj felkelned... - simogattam, de elfordult, és magára húzta a takarót – Édes tizenegy óra... Készítek reggelit...Toto... - pusziltam meg a nyakát – Fel kell kelned...
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...