Atât fata, cât și băiatul nu-și mai luau gândul de la celălalt deși au trecut zile de acel eveniment.
Momentul în care mâna lui a atins-o pe a ei.
Pieptul lor începând să urce și să coboare mult prea repede.
Clipa în care el i-a șoptit ai grijă.
Erau clar copleșiți de sentimente noi, neexperimentate.Beatrice a ajuns acasă.
Doar un singur gând îi trecea prin minte: nu va cădea în capcana lui. Cel puțin nu acum.
Nu era complet vrăjită dar momentul ăla îi răsturna lumea când se repeta de poate prea multe ori în capul ei.
Odată ajunsă acasă nu și-a mai potolit zâmbetul.
Și-a făcut rețeta ei preferată de paste și ulterior a ajuns să urmărească o dramă.
Bolul a fost spălat atent de ea iar acum casa era doar a ei.
Pentru câteva ore, până părinții ei vor ajunge, va avea timp să facă multe activități.
Fotografia era una din ocupațiile ei.
Îi plăcea enorm de mult să fotografieze peisaje din natură și alte obiecte. Niciodată nu și-a apreciat calitatea de model dar de fotograf, da.
Camera ei pe care o primise la vârsta de cincisprezece ani era o a doua ei viziune.
A început să facă decoruri prin casă și să fotografieze flori.
Una dintre poze i-a trimis-o lui Sophi.
"o floare pentru o floare."
Sophi a zâmbit și i-a răspuns mesajului: "singur nu ai greșit conversația?"
Sophi era maestră în a o necăji.
" despre ce vorbești?".
" cum ți se pare Federico?"
" nu am timp de băieți ca el acum, Sophi.."
Speranța de ai mai răspunde prea curând la mesaj s-a spulberat. Sophi era deja off-line.
După audierea melodiilor ei preferate și curățarea prin casă, Beatrice s-a așezat la birou și a început să-și facă temele.
"azi plecăm în tabără. O să-mi fie dor de tine, Tricee.."
Sophi și restul plecaseră spre autocar.
Beatrice clar nu era genul de elevă căreia să-i placă să meargă în tabere.
Federico Sant era și el în autocar acum.
Asculta muzică în căști în timp ce, lângă el, Hardin îl mai deranja din cauza mișcărilor pe care le făcea în somn.
Gândul lui era doar la Beatrice și cât de mult cântecul i se potrivește.
Zilele la școală se învârteau doar în jurul ei.
Îi iubea capacitatea, eleganța și totodată cum îl respingea.
Știa că ea poate simte la fel?
Ce îi făcuse Beatrice Fill doar zânele vor ști!
E clar e ruptă dintr-un amestec de praf de stele.
CITEȘTI
Doi de inimă neagră
RomanceEi n-au putut să înțeleagă, eu eram tu. E despre Beatrice Fill și Federico Sant. Doi tineri care-și vor pierde cel mai de preț suport din viața lor. Nu le era menit să se îndrăgostească. Ea știa că el nu e genul ei iar el o iubise de la prima vede...