Mete:temrenli yi dolaşmaya başladım.
Mete temrenliye dolaşırken 4 kişilik bir takımla karşılaşır yanlışlıkla bir kıza çarpar
takımdan olan elife takımın adi "MAVI AY".O sırada metenin nefesi kesilir.
Elif:AHHH.
Asya:Elif hey sen cocuk iyimisin.
Burak:iyimisin.
Kerem:iyimisin bir tabak pilav aşkına söylesene neden konusmuyorsun.
Mete o sırada ilacını kullanır.
Mavi ay takımı:haaaa ilaç mı kullanıyorsun.
Hepbir ağızdan.Mete:Şey özür dilerim,evet astım hastasiyim ilaç kullanıyorum.
Elif:Bir şey değil buarada geçmiş olsun çocuklar ihimihim.
Diğerleri: AHHH geçmiş olsun.
Hepbir ağızdan.
O sırada karayel takımı yaklaşır.
Sinan:Mavi tavuklar bakıyorumda yeni arkadas bulmuşsunuz kendiniz gibi.
Karayalım diğer uyeleri:hahahaha😂
Mete:Bunlarda kim?
Elif:Tanistirim karayel takımı temrenlinin en hilekar takimi.
Sinan:Bana bak sisi ezerim geçerim.Sizsiniz o hilekar mavi tavuklar mavi tavuklar.
Kara uyeleri:Mavi tavuklar mavi tavuklar.
Karayel yel gibi esip gider .
Mete:Bunlar ne kadar terbiyesiz? Ha buarada size bisey soracağım siz neden böyle iki takım halındasınız?
Burak:Şöyle söyleyelim bizim okulda okçuluk takımı var ve biz biraz kötüyüz onlardan.
Mete:Ne?okulda okçuluk takımımı var biliyormusunuz benim babam okulun yeni müdürü ve benim okçuluğu büyük bir ilgim var ama şimdiye kadar maden yay kullanmadım .
Asya:1000 bin beğeni adına neyi çektin ozaman bu zamana kadar.
Mavi ay:Asyaaaa suss .
Mete:Şey benim gittiğim diğer okularda okçuluk yoktu ama babam bir kemankeş ve bir geneleksel bir yay var.
Mavi ay:Geneleksel yay mi?Oda ne?
Mete: Bır türk yayı manda boynuzundan yapılır ve onu çekmek çok zordur ama alışana kolay oluyor.Neyse benim gitmem gerekiyor annem biraz daha sokakda kalırsam ortalığı ayağa kaldırır 👋👋👋
Mavi ay:Memun olduk.👋👋👋👋👋👋👋👋
Mete yanlarından ayrılır ve eve doğru gider ve o sırada çocuklar kendi aralarinda konuşmaya başlar.
Asya:Şey ben düşündümde bizim takıma alsak okulda belki
Takımın düzelmesini sağlarız nedersiniz.Burak:Ucan dronlarin pervaneleri adına olmazzzz.
Elif:Aynen güzel fikir ve burak neden ki neden adamıza almıyoruz onu.
Kerem bece güzel fikir ham hamnam.
Tabi sırada kerem tabikide konuşurken gamak yiyor midesi bos kalamaz keremin.
Mavi ay: Bır kerede yeme keremmm.