2. kapitola

57 5 1
                                    

Když jsme přijeli, párty se pomalu rozjížděla. Tony nás přivítal a řekl nám, kde co je. Hrála hudba, lidi tančili. U baru míchal drinky Jeremy. „Co to bude?" zeptal se s úsměvem. Erick mu něco nadiktoval a Jeremy to namíchal. Sice nevím, co to je, ale chutná to fakt dobře. Nechala jsem si to namíchat ještě jednou a šla jsem tančit.

Je tu většina lidí ze čtvrťáku a pár že třeťáku. Opodál jsem viděla Sandru s nějakým fešným klukem. Erick se někam ztratil, ale bylo mi to celkem jedno.

O pár hodin později už byla party v plném proudu. Většina už má značně popito. Sedím u baru se skleničkou, která obsahuje nějaký ten alkohol. Jeremy míchá opravdu skvělý drinky, to se musí uznat.

V rohu místnosti jsem zahlédla Ericka, jak se líbá s nějakou holkou. Zvedla jsem se a mírně vrávoravým krokem jsem k nim došla. Takhle zblízka musím uznat, že je ta holka opravdu pěkná. Poklepal jsem jí na rameno. „Na chvíli si ho vypůjčím." řekla jsem a on se na mě až teď vylekaně podíval. „Ty počkej tady." mrkla jsem na ni, když jsem ho popadla za ruku a odvedla ho o kousek dál, ale tak abych na ni stále viděla.

Erick už se nadechoval, že něco řekne, ale v tom jsem mu zabránila. „Nechci slyšet žádný výmluvy." řekla jsem s naprostým klidem a on sklopil hlavu. „Vím, že nám to už neklape a beru tě už spíš jako kamaráda. A ta holka je pěkná. Takže myslím, že by bylo lepší to mezi námi ukončit a třeba zůstat kamarády. Co ty na to?" udiveně na mě hleděl. „Ash, myslíš to vážně? Ty se nezlobíš?" zeptal se. „Naprosto vážně." odpověděla jsem mu, „A teď už běž, než ti ji někdo ukradne." vděčně se na mě podíval a odešel.

Kolem třetí ráno už to všechno končilo. Někteří na to byli tak špatně, že je museli domů odtáhnout jejich přátelé. Sandra se někam vytratila už kolem jedné i s tím klukem. Doufám, že bude v pořádku. Erick by měl být střízlivý, aby nás mohl zase odvést domů. Čekala jsem u auta se zbytkem, když přišel i s tou holkou. Usmála jsem se na ně. Sluší jim to spolu.

Devil's daughterKde žijí příběhy. Začni objevovat