Mesajı gördüm ve hiçbir şey yazmadan telefonu yüzüstü çevirip komodinimin üzerine koydum. Bugün çok güzel fakat bir o kadar da kötü bir gündü, yaşadıklarım çok basit ya da herkesin başına gelebilecek türden bir şey değildi.
Necip hala benim için çok değerliydi, ona inanmak istiyordum tabii ki ama nasıl inanabileceğimi bilmiyordum. Hiç vakit geçirmediği, hiç tanımadığı birini, beni nasıl sevebilirdi ki...
Düşünceler beynimi ele geçirirken ben uyuyakalmıştım.
Güne bir sürü mesaj bildirimiyle başlamak canımı oldukça sıkmıştı. Telefona baktığımda mesajların Necip'ten geldiğini görünce hem şaşırmış hem de mutlu olmuştum.
necippuysall: Mesajıma neden cevap vermedin?
necippuysall: Seni gerçekten anlayamıyorum Hera.
necippuysall: Neden böyle yapıyorsun?
necippuysall: Ayrıca dün yaptığım şey için de özür dilememi bekliyorsan böyle bir şey yapmayacağım haberin olsun.
Sabahın köründe bu kadar sinirli olmanın bünyeye zararlarını bilmiyordu sanırım.
herasiyahh: Öncelikle sana da günaydın.
herasiyahh: Ben iyiyim sen nasılsın?
necippuysall: Günaydın.
necippuysall: Kusura bakma mesajı görüp bir şey yazmadığını görünce sinirlendim.
herasiyahh: Gördüm cevap vermedim çünkü düşünmeye ihtiyacım vardı.
herasiyahh: Ayrıca bir şey yapmıyorum, yaşadıklarımız normalmiş gibi davranan sensin.
necippuysall: Yaşadıklarımız normal değil farkındayım ama alışmaya çalışıyorum.
herasiyahh: Alışmaya çalışmana gerek yok büyük ihtimalle bundan bir hafta sonra sıkılır ve benimle konuşmaktan vazgeçersin.
necippuysall: Hera neden böyle düşünüyorsun?
necippuysall: Bak ben asla insanları yarı yolda bırakmam, bir şey hissetmediğim insanla konuşmam bile.
herasiyahh: Kendini neden bana anlatıyorsun?
necippuysall: Çünkü beni maçlar dışında tanımıyorsun.
herasiyahh: İşte Necip, bundan bahsediyorum ben günlerdir.
herasiyahh: Birbirimizi yeteri kadar tanımıyoruz hatta hiç tanımıyoruz yani beni hiç tanımadan nasıl bana karşı bir şey hissedebilirsin.
necippuysall: Tamam o zaman Hera bunun için bir şans verelim o halde birbirimize.
necippuysall: Bak Hera, ben dün öyle bir şey yaptım çünkü seni ilk gördüğüm andan beridir seni öpmeyi hayal ediyordum.
necippuysall: Senin yazdıklarını görmem bunda bir şey değiştirmedi.
necippuysall: Ne dersin, sence bir şansımız yok mu?
herasiyahh: Tamam.
herasiyahh: Bir şans vermenin bence de ikimize bir zararı olmaz.
herasiyahh: Ama sadece tanımak için.
necippuysall: Evet,tamam tanımak için.
necippuysall: O halde birbirimizi tanımaya ilk önce telefon numaralarımızdan başlayabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
instagram//necip uysal
Fiksi Penggemar-"Kimin formasını alacaktın?" dediğinde onunkini istediğimi nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum ve bir anda ağzımdan çıkıverdi. -"S-seninkini."