14.01.2021
***
Medya: Jessi - Nunu nana
Aynanın karşısında kıyafetlerime bakarken telefonuma gelen mesajla aceleyle parfümümü sıkıp aşağıya indim. Bugün Cihangir ile AVM'ye gidecektik. Okul için malzeme almam gerekiyordu.
''Günaydın'' İçeriye girdiğimde abim kahvesini içip gazetesini okuyordu. Deniz arkamdan gelip masada ki telefonunu aldı. ''Doruk sen bugün dışarıya çıkacaktın değil mi?''
''Evet. Neden sordun?''
''Beraber gidelim. Benim de ihtiyaçlarım var.''
''Ben Cihangir ile gidiyorum'' Omuzlarını düşürüp çantasını alıp kapıya giderken bi üzülmedim değil. ''Abla istersen sende gel bizimle''
''Cihangir ile baş başa kalmak istersiniz siz. Boş ver.''
''Problem olmaz. Hadi kapıya gelecek şimdi'' Tebessüm edip ayakkabılarını giyerken ben abimin yanağından öptüm. ''Sen nasılsın yakışıklı?''
''Yoğunum abicim başım ağrıyor biraz'' Yanına oturup omuzuna yaslandım. ''Kaç gündür eve gelmiyorsun. İş yerinde mi sabahlıyorsun yoksa?'' Birden bedeni gerilince kafamı kaldırıp yüzüne baktım. ''Aynen'' dedi sadece.
Şaşırsam da geç kalmamak için ayağa kalktım. Sıkıştırırdım ben sonra onu...
Kapıya giderken abimin telefonu çalınca aceleyle eline aldı. Yüzü bir anda aydınlanırken tip tip baktım. Ben Ciho arayınca böyle oluyorum. Kesin tahminlerim doğruydu. ''Abim manit mi yaptı?'' Deniz omuz silkti. ''Bilmiyorum ama sabahtan beri ergenler gibi mesajlaşıp sırıtıyor'' Abime tekrar baktığımda sırıtarak telefonla konuşuyordu.
Yakında çıkardı kokusu...
**
Bahçede bir süre bekledikten sonra sonunda Ciho'nun arabası göründü. Kapıdan tüm ihtişamı ile çıktı. ''Off analar neler doğuruyor'' Sırıtıp gözlüklerini çıkardı. Yanağıma öpücük kondurdu. Deniz'e dönüp selam verdi. Deniz'de selamladıktan sonra beraber arabaya bindik.
Ben ön koltuğa geçip şu aralar favorim olan şarkıyı açtım. [Medyada ki şarkı] Kendimi kaptırmış dans ederken Cihangir beni sırıtarak izliyordu.
Deniz'e baktığımda bana kınayan bakışlar attı ve kafasını iki yana sallayıp telefonuna döndü. Ay götüm...
Sonunda AVM'ye vardığımızda otoparka girip arabayı park ettik. Otoparktan çıkıp asansöre ilerledik.
''Burada bulacağına emin misin?''
''Evet bir mağaza da varmış.'' Cihangir kafasını sallayıp ilerlemeye başladı. ''Sen Deniz?''
''Birkaç mağaza var. Siz takılın, sonra ortak bir yerde buluşuruz'' Onu onaylayıp yollarımızı ayırdık.
Biz istediğim mağazaya girerken Ciho'yu kolundan tuttum. ''Sahipsiz sanmasınlar şimdi'' Bana kıkırdarken, ben onun tatlılığı karşısında erimekle meşguldüm.
İstediğim reyona giderken çalışanlar yardımcı olmak için başımıza toplanmıştı bile. Alacağım fırçaları söyleyip gösterdikleri yerde çeşitlerine baktım. Farklı markalardan bir sürü ürün vardı. Ben incelerken Cihangir'de etrafa bakıyordu.
''Pardon siz çalışan mısınız?'' Cihangir kendisine mi diyorlar diye etrafına bakıp kıza döndü. ''Hayır'' Önündeki boyalara bakmaya devam ederken kız onu kesmeye devam ediyordu. ''Pişt..'' Cihangir bana bakınca elimi kaldırdım. Kafasını ''Ne diyorsun'' dermiş gibi salladı. Göz devirip bir kere daha sallayınca bu sefer o göz devirdi ve kız ona bakarken: ''Aa bu boya çok güzelmiş'' deyip elini oynatıp kızın gözüne sokmak istercesine boyayı aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Teen Fiction[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021