12.01.2021
***
Medya: Buray- Tac mahal
Yazardan
Emir beline sarılan kollarla açtı gözlerini. Aklına gelenlerle gülümseyerek arkasına döndü. Gözleri kapalı sevdiğini izledi bir süre. Ara ara çenesine, yanağına öpücükler kondurdu. Ne ara tutulmuştu bu adama..? Kendini çok sorgulamıştı. İlk anlarda kabul etmek istememişti.
Ama aşkına karşılık verdiğinde iyi ki de sevmişim diyordu. İyi ki peşinden koşmuşum...
Boynunu öpmeye devam ederken Doğan homurdanıp gözlerini açtı. Bir süre etrafına bakıp kendisine gülümseyerek bakan Emir'i görünce o da gülümsedi. ''Günaydın'' dedi uykulu sesiyle.
''Günaydın'' Yatakta doğrulup yanağına bir öpücük daha kondurdu Emir. ''Hadi kalk kahvaltı yapalım'' Doğan komodinin üzerinde ki telefonuna baktı. ''İşe geç kalırım. Başka zamana'' Emir'in yüzü düşmüştü anında.
Doğan ise aceleyle banyoya geçip elini yüzünü yıkadı. Emir mutfağa gidip küçük termosa kahve koydu. Kendisine de bir bardak yapıp mutfaktan çıkacağı esnada Doğan içeriye girdi. Termosu gördüğünde gülümseyerek aldı.
''Bu akşam gelebilir misin?'' Doğan bir yudum alırken omuz silkti. ''İşlerim çok yoğun. Akşam ya şirkette ya da evde çalışırım'' Emir kafasını sallamakla yetindi. Çok sıkmak istemiyordu onu.
Doğan yüzü düşünce belinden tutup kendine çekti. Dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. ''Bugün Cihangir gelmeyi düşünüyordu. Sende gel'' dedi boynuna doğru öpücükleri sıralarken. Emir temasla kendinden geçerken kafasını salladı hızla.
Doğan tebessüm edip kapıya ilerledi. Çıktıktan sonra Emir kapıya yaslanıp bir süre soluklandı. 2 dakikada nevri dönmüştü. Kafasını iki yana sallayıp kendine gelmeye çalıştı. Biraz daha iyi olunca mutfağa gidip atıştırmak için bir şeyler çıkardı. Kahvaltı yaptıktan sonra işe gitmeliydi.
**
Cihangir ve Emir arabaya binmiş şirkete doğru yola çıkmışlardı. Emir hülyalı bir şekilde pencereden dışarıyı izlerken Cihangir şaşkınlıkla bakıyordu arkadaşına.
''Hayırdır? Yüzünde güller açıyor'' Emir duymadığı için izlemeye devam etti. Sonunda kolundan dürttüğünde Emir kafasını çevirip arkadaşına baktı. ''N'oluyo ya?'' Cihangir göz devirdi. ''Asıl sana ne oluyor? Bu halin ne? Neden gülümsüyorsun?''
Emir tedirgin bir şekilde yerinde kıpırdandı. Ağzını açtı bir bahane üretmek için ancak söyleyecek bir şey bulamayınca omuz silkmekle yetindi.
Cihangir arkadaşının son zamanlarda ki tuhaf davranışlarını anlamlandıramıyordu. Bir ara konuşmayı aklına not etti.
Şirkete geldiklerinde Emir'in hevesle çıkmasına kaşlarını çattı. Daha geçen günlerde o değil miydi buralara gelirken isteksiz olup homurdanan...
Asansöre binerken üstünü düzeltmesine göz devirip güldü. ''Kanka sekretere filan mı aşık oldun?'' Emir alayla gülmekle yetindi.
Asansör kapısı açılıp çıktıklarında sekreter ayağa kalkıp karşıladı onları. Direkt odaya yönlendirdi. Emir, birkaç saat önce görmesine rağmen büyük bir özlem kaplamıştı içini. Kapıyı açıp Doğan'ı karşılarında görünce Emir'in gözleri parlamıştı.
Doğan gülümseyerek ayağa kalktı. Cihangir ile selamlaştıktan sonra Emir ile bir süre bakıştılar. Çaktırmamak için tokalaştılar hızla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA | bxb
Fiksi Remaja[TAMAMLANDI] Abisinin zoruyla gelmiş olduğu çiftlik evinde, korumaya aşık olan bir genç... Abisinin sağ kolu.. Ablasının da aynı adamdan hoşlanması işleri zorlaştıracak gibi. Başlangıç:12.10.2020 Bitiş:17.01.2021