Mete mavi ayin yini üyesi olup hem yeni arkadaslar edinip yeni düşmanlarda edindi yani kimden bahsedi yo olabiliriz karayel takımı.
Antreman sahası:
Sezgin hoca:Hoş geldin mete mavi ay takımını yeni üyesisin sizi de tebrik ederim çocuklar hadi başlayalım mete biliyorsun degilmi yay çekmeyi?
Mete:Şey aslında modern yay çekmesini bilmiyorum ama babam bir kemankeş olduğu için evde geneleksel yay var onu çekmesi biraz zordur ama alışık olanlar çekebiliyor ben o yaya alışıgim yanı eğer onu ceke biliyorsam bunu hayli hayli çekerim.
Sezgin hoca:Hımmm şans liymisin hadi ozaman hünerlerini görelim.
Mete:Tamam hocam siz nasıl isterseniz.
Mete modern yayı eline alır ve atar ok hedefe doğru gider girder veeee mete 10 dan bürür tam ortadan .
Mavi ay:Harikasın mete çok iyisin.
Sezgin hoca:oooo mete sen madern yay da kötüyüm dedin de baya iyiymisin.Neyse hadi sıralı atışlarla başlayın asya-merve , burak-arda,can-kerem, elif-merve ,sinan-mete.
Herkes atış yapar karayel üstün olur mavi ayin karayelin puanınınsan 10 eksiktir şimdi ise mete ve sinan ' a gelmiştir atarlar aynı puan gine atarlar yine aynı puan
Sezgin hoca:aaa nasıl birşey bu bida atın bakayım.
Mete-sinan:tamam hocam.
Ikisi de atarlar sinan 9 mete 10 puan alır ve kazanan mavi ay .
Sezgin hoca:Kazanan mavi ay mete mavi aya şans getirdin bakıyorum da.
Mavi ay:Harikasın mete.
Elif:patladın bakıyorum harikaydın mete.Evet hocam haklisiniz mete şans getirdi mavi ay'a.
Mavi ay:Aynen hocam elif haklı harikaydın mete yeniden aramıza hoşgeldin.
Ve sarılırlar karayel'in yüzü bes karistir o sırada bizimkiler hiç durur mu.
Mavi ay: oooooooooooooo ssshhh 1,2,3 "MAVI AY" oleyyy.
Sinan sinirlenip karayelin takım odasına gider.
(Karayel takım odasi)
Sinan:o sadece bir şans atışıysı anladınızmı beni sadece bir şans atışı tamami 😡😡😡
Merve:sinan sakin olurmusun lütfen cocuk tam iki kere atı ve ikisinide tam puan atı kabul et tekildik tamammi.
Arda-Can:merve haklı sinan.
Evet arkadaşlar ilerki bölüm biraz daha şiddet olacak yani fragman vereceğim bu bölümden sonra beğenmeli ve yorum yapmayı u utmayın lütfen sevdiğinizi yada sevmediğinizi öğrenmek isterim iyi günler ve sağlıklı günler ha buarada trt 1'de tozkoparan iskenderin dizisini izlemeyi unutmayın .