Isabella POV.
"Tu je" viknula sam kad sam je napokon ugledala. Bila je potpuno blijeda. Iz škole je pobjegla prije deset dana i od tada je nema.
Vidjela sam kako počinje saklapati oči te je postajala jako nestabilna. Dotrčala sam do nje te kleknula. Taman kad su mi koljena dotaknula hladnu i vlažnu zemlju ona je potpuno saklopila oči te mi pala u ruke. Bila je ledena.
Dylan, Austin i Jayden su dotrčali do nas. Uopće mi se ne sviđaju ali sam trebala svu moguću pomoć da je pronađem.
Dylan ju je uzeo u naručje te smo otrčali do najbliže bolnice.
"Sestre!" Dylan je viknuo.
Par sestra su dotrčale do nas s onim krevetom na kotačiće. Dylan ju je stavio na krevet te su počeli trčati prema nekoj sali.
Jao kako ne volim miris bolnice.
Krenuli smo trčati za njima te sam sjela na klupicu ispred sale znajući da nas neće pustit unutra. Dečki očigledno nisu to znali te su krenuli trčati ko bezglave muhe unutra. Na vratima su dva starija doktora ispružila jednu ruku na stranu tako radeći rampu.
Dečki to nisu vidjeli te su pali na pod. Podigli su glave da vide u što su se zabili i kad su vidjeli dva doktora okrenuli su se prema meni koja i dalje mirno sjedim na stolici.
Kad im ne napokon u glavu došlo da bi se mogli ustati, sjeli su na stolice pored mene.
Pogledala sam oko sebe. U oko mi je zapeo jedan dečko možda tri godine stariji nego ja. Vidjela sam kako gleda u nas i vrata sale gdje je bila Natalie. Pogledala sam ga začudeno. Okrenuo se prema meni te smo tako ostvarili eye-contact. Okrenuo je glavu pa potom i svoje tijelo te nestao iza kuta. Zašto mi je njegova faca tako poznata.
"Dobro šta se više događa tamo unutra? Nema ih već dva sata." rekao je Austin.
Već je dva sata prošlo?
Do nas je došao Dylan koji je razgovarao s svojima. Svi smo bili jako zabrinuti kada je Nat nestala. Tražili smo je svugdje.
Nakon par minuta doktor je izašao iz sale. Da vidimo zašto im je trebalo toliko dugo tamo.
izašao je doktor. "prijatelji?"
"brat" rekao je Dylan brzinom svijetlosti. A sad joj kao jesi brat.
"ok ovako. Bila je vani predugo i sva je promrznula. Također nije pila i jela duže vrijeme. Dali smo joj neke tablete s vitaminima i tako dalje." Ovaj lik je presmotan da bi bio doktor. Užano ne profesijonalno razgovara s drugim osobama.
Vidjeli smo kako je na krevetu voze u drugu sobu pa smo krenuli za njima..,
vote/com
YOU ARE READING
Before us
RomanceNatalie je djevojka kojoj se život nije smilovao. Roditelji su joj bili ubijeni pa je tako došla u sirotište gdje su ju posvojili dvoje ljudi. Jayden je dečko koji je popularan, bahat i često mijenja cure. Što ako se njihovi putevi iznenadno spoje...