4

348 50 6
                                    

Momo evde oturmuş aylar önce aldığı kaktüsü ile konuşuyor ona dert yanıp pijamaları ile yatıyordu.

"İşte böyle kaktüs. Jennie ile yine kavga ettik..." Derin bir nefes alıp kafasını duvara yasladı. " Çok mu kavga ediyoruz sence de?" Karşısın olan konuşmayacak kaktüsden bile cevap bekleyecek kadar yanlızdı evde son bir haftadır.

Jennie ile son kavgasından sonra biraz da olsa aralarında ki buzları eritmişler ama yine aptalca sebeplerden kavga ediyorlardı.

Birbirlerine zarar vermekten başka hiçbir şey yapmıyorlardı. Birbirlerine aşık bu yola çıkmalarına rağmen her ikisi de büyük bocalamalar ile uğraşıyordu.

Kaktüs ile bakışıp dururken telefonun çalma sesi kafasını yatağının karşısında ki çalışma masasının üstünde ki telefonuna uzandı.

Defalarca çalmış son anda kapanmak üzere iken yetişmişti.

"Alo?"

"Momo kadını sen neredesin?!"

Karşı tarafta ki sesin yükselmesi ile Momo oturduğu yerde ufak çaplı bir deprem yaşamıştı. Kulakların da ufak bir ağrı hissedip bıkkın bir şekilde konuşmaya devam etti.

"Evdeyim Chae. Nerede olmam lazım?"

"Yine kavga ettiniz değil mi Jen ile? Evde ne yapıyorsun peki?"

Momo camın kenarında olan en yakın arkadaşı kaktüsün yanına oturup konuşmaya devam etti.

"Canım biricik arkadaşım kaktüs ile konuşuyorum. Ne beni yargılıyor ne de cevap veriyor. Çok güzel."

Chaeyoung'un öbür taraftan ahlama sesleri gelirken toparlanıp Momo'ya döndü.

"Şimdi olduğun yerden o koca kıçını kaldırıp benim için sana geçen verdiğim çiçekçi Seulgi'den kafe için çiçek alacaksın. Çabuk saat dörtte yeni müşteriler gelecek!"

Momo itiraz etmeye varmadan Chaeyoung telefonu kapatmıştı. Momo'da çaresiz bir şekilde hazırlanıp Chaeyoung'un dediklerini yerine getirmek için evden çıktı.

flower shower ➥​ momo + seulgi + jennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin