26.bölüm

394 19 5
                                    

" Ahah abi az sakin ol ya pofuduk chan nerde" abim göz devirip

"Sökül" dediğinde oflayarak omuzlarımı saldım.Ettiğimi buluyordum.

" Daha geçen minho'ya beni dövme diye kırk takla atıyordun hayırdır"

" Sen ayrı o ayrı"

" neyse ben senin gibi sır saklayan olmadığımdan söyleyeceğim" abim kaşını çatarken umursamadım.

" Hyunjin'le çıkıyorum" bu cesaret nerden geliyor inan bir fikrim yoktu

Abim sırıtıp"Sadece arkadaşım diyordun n'oldu" dediğinde bakışımı kaçırdım. Tükürdüğümü yalamıştım. Ve abim sürekli dalga geçecekti buna emindim.

Yarım ağız sırıttım "Sende Lisa ile arkadaştın" dediğimde sahte sinirle tısladı

" Herşeyi bağlama lan bize "

Omuz silktim" Banane"

Homurdanıp ellerini açık sarı saçlarının arasından geçirdi." Seninle konuşulmuyor neyse.Hyunjin başarılı iş adamı sert imajı var- " söyleyeceği şeyi anlayıp lafını böldüm

" Sadece iş konusunda öyle iş dışı nazik- iyi biri"

Kaşını kaldırıp" Yemeğe çağır ozaman annemde ısrar ediyor "

Dediğinde hayıflandım " Daha çıkalı 2 hafta bile olmamış yemeğemi çağırıcam?" Çok..hızlı..bu. Kalbim dayanamaz..

" Haklısın fakat büyükannemin nikahı bastırmadığına şükret " gerçekler..

Yanağımı içe alıp bıkkınca" Birşey demek istemiyorum" ardından aklıma gelen şeyle devam ettim

" Bugün lisa nakil olmayacak mıydı neden buradasın "

İç çekip " Onu o halde görmemi istemiyor akşam gideceğim"

" Haklı nihayetinde "mırıldandım.Bitkin halini sevgilisine göstermemek istemesi doğaldı.

Kapı çalınmadan içeri giren minho , abim tarafından ölüm fermanını netleştirmişti.

" Ya! Kapıyı çalsana patronunum ben senin"

Minho aldırmadan karşımdaki koltuğa oturup sırıtarak bana bakarken ne diyeceğini kavrayıp hızla ayağa kalktım. Minho eş zamanla ayağa kalkıp gülümseyerek omuzlarımdan tuttu.L a n e t. O l s u n.

" Benim canım veletlik arkadaşım seninle görüşmemiz gereken konular var" zorla gülümseyip kafamı hayır anlamında salladım.

Başını evet evet anlamında sallarken abim araya girdi " İş alanımı işgal mi edeceksiniz?"

Minho parmağını hayır manasında sallayıp sırtımdan tutup ilerletti. Sanırım kurtuluşum yoktu.

" Minho cidden belasın" söylenerek odadan itilerek çıkarıldım.

Anlamayanlar 17.bölüme uğrasın👋🏻

*•*•*•*•*

" Kaç defa özür diledim..affet artık" hyunjin isyanla dudağını büzerek yaklaşan bedenini hafifçe ittirdim.

" Yine aynısını yapacaksın? Seni oraya tartışmanız için götürmedim! Vakit geçirmek içindi!" Hyunjin elini anlına atıp dudağını yaladı.

"Bu tartışma olmasaydı adam olmayacaktı ayak üstü sana yürüyordu!" Ağzımdan'hah' nidası çıktı.

" Tamam başta zaten belli ettin fakat ilerlettin" iyiki yanlarından ayrılmıştım. Belki yine kavga etmişlerdi

( yejin haksızsın bi sus)

" Ah,artık konuşmayacağım" hyunjin koltuğa yaslanıp duvara bakmaya başladığında omuz sallayıp bende aynısını yaptım.

" Bencede konu burda kapansın" bana dönüp hafifçe gülümsedi " Affettin yani?"

" Öyle birşey demedim ama değil de diyemem"

Hyunjin homurdanıp " Ne diyorsun" ardından güldü.


Yalnız ben kızın ismini karıştırıyorum yeji mi yejin mi neyse artık ÜWÜSĞĞCDŞİE

Amiss • Hwang hyunjin [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin