Първа Глава

334 16 0
                                    

Звънеца би уведомявайки ни, че последния час е приключил. Всеки стана и започна да се управя и то доста шумно. Днес бе последния учебен ден и то за всички особено за дванадесети клас. Това е последният ми ден в тази гимназия като гимназист. Дипломата ми бе връчена преди една седмица и сега остава бала, който е след един месец. Може и да ми липсват дните тук.

Прибрах учебника си по философия и тръгнах към вратата на кабинета. Плюсовете на това този ден да е толкова специален са това, че повече няма да понясам сърдито сбръчкано лице на учителя ми по алгебра и, че съучениците ми се движат изключително бързо. Излязох от кабинета и се насочих към входните врати на сградата. Дори зубарите от всяка паралелка дванадесети клас се радват, че свършват училище. А после на къде? Почти всеки се пита този въпрос след бала с ужасно главоболие от изпития алкохол. Аз бях планирала живота си още преди шест години, когато ни попитаха какви искаме да станем. Бях много развълнува и направих подробен план за живота ми след завършването. На кратко - кандидаствам в добър колеж, приемат ме, взимам физшето си, работя по изучената професия, женя се за мил, приятен човек, имам едно, две деца и така, заживях дълго и щастливо. Малко преувелечих накрая, но в края на крайщата знам, че точно така ще стане. Аз съм просто магнит за момчета-зубари, а и няма нищо лошо в тях. Даже са много сладки, но момичетата на моята възраст се впечетляват от мускулесто тяло, хубаво лице и празна глава. Не знам защо, но никога не са ме привличали подобни неща в едно момче. За последно се овлякох в осми клас по Дейвид Лори. Не знам какво съм виждала тогава в него. Може би е бил по-приятен, сега е непоносим идиот.

Излязох от училищната сграда и поех пеша към къщата си.

-Каси!.. Хей.-усмихна ми се.

Най-добрата ми приятелка и главна мажоретка - Сандра Лейс. Сандра е момичето мечта за всеки - дълга права руса коса, големи гърди, малка талия, дълги крака, сини очи, прекрасна усмивка и изкусителна преластителка. Но тя е гадже на Дениз Синклер-капитана на футболния отбор. Сега като се замисля..нашата гимназия е толкова еднотипна.

Сандра заговори оживено за предстоящия купон тази вечер при приятеля си.

-Ще дойдеш, нали?

-Не знам. Знаеш, че не съм по партита.-отговорих без никакъв интерес.

-О, стига! Каси ела, моля те! Ще бъде толкова забавно.

-Сандра..

-Добре. Ще те взема от вас в осем.-целуна ме по бузата и прекоси шосето отивайки към дома си.

Издишах тежко и продължи да вървя по тротоара към моя дом. Имах гадното чувство, че ще ме накара да дойда на партито. Имам си причини да не искам да ходя на подобни неща. Първо - мирише гадно, второ - пълно е с извратени тийнейджъри и трето - твърде шумно е. А и на партита на Дениз винаги има хора над осемнадесет, които са по незрели от нас.

Прибрах се в нас заключвайки след себе си. Баща ми бе тръгнал по работа в Сиатъл преди една седмица и от тогава съм сама. Бях говорила с него, че след като завърша ще отида до Лос Анджелис да видя брат си.

Оставих раницата си на кожения бял стол на колелца пред бюрото ми. Легнах по гръб на леглото си и се загледах в белия таван на стаята ми. Мисълта за брат ми винаги ме натъжава. Толкова ми липсва този мрънкащ мечок. Брат ми е с десет години по-голям от мен, 1.96м висок, с много късо постригана глава и най-сладката усмивка и забавен характер. Преди една година бе на мисия в Афганистан и тежко пострада. Сега се излежа в къщата си на плажа глезен от съпругата си. Липсват ми заядливите му коментари. Откакто мама почина и той се изнесе останах сама с татко. Негова работа изисква много пътувания и може да се каже, че съм се отгледала сама в някои отношения. Но харесвам живота си и съм доволна от него.

А сега за партито.. Предвиждам, че тази вечер ще е най-ужасната ми в живота. Знам, че не е нормално да се страхувам от един купон, но.. Имам гадното чувство, че нещо лошо ще се случи.

Издишах тежко и станах от леглото си отивайки в банята. Трябва да се приготвя. Напълних ваната и се мушнах в топлата розова вода. Постоях около десет минути, след това набързо и прецисно проведох процедура по обезкосмяването на някои части от тялото си. Увих хавлия около тялото си и кърпа около главата. Върнах се в стаята си и извадих черни бикини и черен сутиен с бяло на Triangl. Подсуших се и облякох бельото набързо. Мразя да стоя гола. Намазах тялото си с лосион с мирис на ванилия и навлякох върху голите си крака розов клин и дълга широка бяла блуза. Изсуших косата си със сешоара, сресох я и я вързах на висок кок. Застанах пред гардероба си мислейки какво да облека за партито. Преглеждах десетки рокли и поли, но накрая се спрях на черен панталон и бяла риза без ръкави. Оставих ги настрани заедно с ниски черни обувчици. Вече спокойно си легнах на леглото и затворих очи. Това парти ще бъде пълен фарс..

HauntedWhere stories live. Discover now