21.deo ♥

244 13 13
                                    

Mark P.O.V.

"Smiri se, okej? Sve će da bude u redu."-pokušao sam da umirim Ninu. Jutros je došla da mi se izvini sto mi nije verovala, ali i dalje nije mogla da prestane da plače zbog Nejmara.

"Ne znaš kako boli. On me je gledao u oči i izvinjavao se, lagao me je."

"Nemoj da se nerviraš zbog idiota. Pusti ga. Hajde, pogledaj me."

Krenula je da se uspravlja i sada je bila mnogo bliže mom licu nego malopre. Plašim se da je poljubim, ne smem.

"Plašim se da verujem bilo kome. Kako mogu da znam da li si ti stvarno ovako najdivniji dečko na svetu ili se samo praviš? "

"Volim te Nina. I više nego što možeš da zamisliš. Ne želim da te.povredim, ne bih mogao to da uradim. "

Par sekundi me je samo gledala i onda krenula da se smeje.

"Nije mi jasno zašto sam sve ovo vreme provodila sa pogrešnim ljudima. Lažna prijateljica, kreten za decka... A mogla sam da te imam, bio si i prijatelj i dečko i  isto vreme. Verovatno je užasno glupo sto radim ovo, ali šta ako se na kraju pokaže kao jedino ispravno?"-nekako brzo je izgovorila ovo zadnje i krenula da me ljubi.

Kada bi me neko pitao zašto mi se sviđa ovoliko ne bih znao da mu kažem. Ponekad je bila užasna, ne možeš da je istrpiš, ali se već u sledećem trenutku pretvarala u najbolju moguću devojku, koju bi svaku poželeo. I bilo mi je tesko da joj odolim. Svaki put kad bih je video setim se kako mi je bilo lepo kada smo bili zajedno.

"Volim te Mark. Zar nemaš ništa da kažeš na to?"-prekinula me je iz razmišljanja kada se odmakla.

"Najviše na svetu."-dodao sam i nastavio da je ljubim.

"Stani. Ovo je pogrešno. "-uzviknula je i ponovo krenula da plače.

"Hej, smiri se. Sve će biti u redu, okej? Imaš mene, imaš brata. Zašto ne bi otišla do Engleske, ha? Verovatno ti sada treba Serhio."-rekao sam i zagrlio je.

"Znaš, to je u stvari mnogo dobra ideja. Nisam videla Kuna mesecima, nedostaje mi. Posle Nove godine idem kod njega. A do tada, želim da uživam sa tobom."

"Hajde lepa, ja moram na trening, važi?"

"Naravno, ja ću da ostanem ovde, gladna sam. Šta radimo posle? "

"Zašto misliš da ćemo da radimo nešto? Šta ako želim da ostanem kod kuće I gledam televizor i jedem?"-krenuo sam da se smejem i čekao da vidim kako ce da reaguje na ovo.

"Okej, kako ti kažeš. Požuri, zakasnićeš. "

Obožavam je.

Nina P.O.V.

Mark je izašao i ja sam ustala sama kod kuće. Ustala sam iz troseda i krenula prema kuhinji.

"Pa mogao si bar da mi kažeš gde stoje pahuljice. "-promrmljala sam kada sam shvatila da nemam pojma gde je šta u kuhinji.
Mark, gde je hrana? :(

Poslala sam Marku poruku i čekala da mi odgovori.
Mm, u kuhinji?
Ozbiljna sam. Gde su pahuljice, mleko?
Treći ormarić sa leve strane, a mleko je u frižideru. Šta imamo za ručak?
Mark, nisam ni doručkovala. Idem da jedem, vidimo se posle.

Poslala sam mu poruku i otišla da nađem pahuljice i mleko.

"Jel čisti on nekad kuću? "-rekla sam više za sebe i krenula da pospremam kuhinju kada sam završila sa jelom.

Za sve je kriv RioWhere stories live. Discover now