5.Bölüm

421 148 38
                                    

Bir rüya bir isteğin gizlice gerçekleşmesidir.

Sigmund Freud

🪷🪷🪷

Sabah gözlerimi yavaş yavaş açtım direk uykumda hissettiğim hisler rüya mıydı? diye düşündüm ama çok gerçekçiydi annemdi desem annem hiç ben uyurken gelmezdi çünkü çok derin uyurdu.

Ayrıca annem neden dudağımdan öpsün tövbe tövbe.Hugo da yapmış olabilir miydi yok oda nasıl dudağımı öpsün yalasa da  o anda herhangi bir ıslaklık hissetmedim.

Şu anda bunu düşünemezdim. Bu gün haftasonu idi. mutluydum çünkü bu gün Hugoma ihtiyaçlarını alacaktım. Yataktan kalktım ve pijamalarımı çıkardım günlük elbise giydim. Siyah mini dekolteli bir elbiseydi.

 Siyah mini dekolteli bir elbiseydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hugamı öptüm ve odadan çıktım. O kadar heyecanlıydım ki kahvaltı yapmadan koşa koşa evden çıktım annem arkamdan bağırdı"Nere gidiyorsun kızım daha kahvaltı yapmadın!?"

Duydum âmâ evden kapısından çıktığım için geri bir cevap vermedim. Şoföre arabayı getirmesini söyledim şoförüm Ali abi idi size daha önce bans etmiştim. O arabayı getirirken evin yanındaki bahçeden çalı sesi geliyordu endişeye kapıldım. Bahçeye doğru yavaşça ve sessizce yürüdüm bahçenin kapısından içeri girdim. Adımlarımı hızlandırdım. Sağa ve sola bakıyordum ama kimse yoktu bahçenin sonuna geldim bir kedi gördüm ve rahatladım.

-Seni küçük kedi beni ne kadar korkuttun!

Diye söylendim kendimce.

Geri döndüm ve arabaya bindim pet shop'a gittim. İlk öncesi köpek yatağı baktım; rahat ve büyük olanı aldım.En iyi ve en pahalı mamayı aldım bu köpek cinsinin iyi beslenmesi gerekiyormuş. Mamadan sonra tasma ve oyuncak reyonuna gittim. Taşımayı siyah onda asil bir şeklinde duracak tasmayı seçtim.

Oyuncak olarak farklı farklı oyuncaklar aldım. Hugo için mama kâsesi ve su kâsesi aldım.

Son olaraktan şampuan ve pansuman malzemeleri aldım.

Hepsini arabaya koyduk ve eve gitmek üzere yola çıktık. Eve geldik ben çalışanlardan poşetleri yukarı çıkarmalarını istedim büyük kutuyu da ben aldım çünkü içinde Hugo'mun yatağı vardı. Kutuyu yukarıya odama çıkarırken annem yanıma geldi;

-Kızım bu kadarıyla poşet ne için?

-Hugo'nun ihtiyaçları.

-Adı Hugo mı çok güzel bir isim.

-Teşekkürler an...

O sırada  Hugomun art arda havlamaları geldi kutuyu direk yere bıraktım ve odama koştum çok korkmuştum ona bir şey oldu diye odaya girdiğimde direk bana doğdu koştu onu hemen kucağıma aldım ve sarıldım derin bir nefes aldım meğerse çalışanlar odaya girdi diye korkmuş.

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin