b16"tabu„

1.1K 66 40
                                    

|Hazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|

Serdar Ortaç - Mesafe

Ecem odanın kapısını kapattıktan sonra telefonu açtı. "Efendim?"

"Ecem, müsait miydin?" Diye sordu Ömer. Arayıp aramamak arasında çok kalmıştı ama en sonunda dayanamayıp aramıştı.

"Müsaitim."

"Ben nasılsın diye aramıştım. Sabah öyle ağlayınca aklım sende kaldı."

"İyiyim." Dedi Ecem. Yüzünde ki gülümsemeye engel olamıyordu. "Teşekkür ederim."

"Her zaman."

"Sen nasılsın?"

"İyiyim, öyle oturuyorum evde."

Ecem aklına gelen şeyi hiç düşünmeden söyledi. "Bana gelsene."

"Ne?"

"Yani şey, ıı Ozanlar burada, Ayşegül, Eda falan buradalar gel sende."

"Yok ya ben şimdi sizi rahatsız etmeyeyim."

"Ne rahatsızlığı Ömer? Hadi gel."

"Ecem gerçekten gerek yok, ben sadece sesini duymak için aradım. Sen iyiysen tamam."

"Gelirsen daha iyi olacağım, lütfen."

"Tamam inatçı keçi, tamam."

"Bekliyorum."

"Geliyorum."

"Görüşürüz." Dedikten sonra telefonu kapattı Ecem. Sırıtarak yatak odasından çıkıp diğerlerinin yanına gitti.

"Ömer geliyor." Dedi Ecem hiç lafı uzatmadan. "Hangi Ömer?"

"Bu saatte buraya gelebilecek kaç Ömer tanıyorsun Hilmi?"

"Ha bizim Ömer mi?"

"Evet."

"Nereden çıktı şimdi?" Diye sordu Ozan. "Bir şey sormak için aramış bende davet ettim."

"İyi yapmışsın." Dedi Eda. "Ee ne yapıyoruz?"

"Skeç yazmak için toplanmıştık." Dedi Batu. "O seni evden çıkarmak içindi Batucuğum, haftanın 7 günü zaten skeç yazıyorsun. Ee eve çıktığından beri yüzünü de göremez olduk." Dedi Eda gülümseyerek.

"Nasıl ya? Skeç yazmak yalandı yani?"

"Yani bu ortamda pekte mümkün değil kardeşim." Dedi Ozan. "Oda doğru."

"Tabu oynayalım?" Dedi Fatma. "Aa evet güzel olur." Dedi Ayşegül de.

"Ben oynamam tabu falan." Dedi Ozan. "O neden?"

"Ayşegülcüğüm canım biz 2 saat önce sevgili olduk gerçekten yapacağımız ilk iş tabu mu olmalı?"

"Ne var Allah Allah? Oynayalım işte."

BERCESTE •OzAy• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin