92

313 16 0
                                    

92.rész

A srácoknak beadtam a fürdőbe pólót, melegítő alsót, és fehérneműt. Toto vállát többször is finoman megráztam, és puszit is adtam az arcára, de hiába.

- Édes! - beszéltem hangosabban – Azonnal fel kell kelned.

- Uhum... -morogta és a másik oldalára fordult.

- Toto! – ráztam a vállát.

- Később... - mire idegesen csaptam a kezem a combomra.

- Hagyja csak. – mire megfordultam és a két gyerek a küszöbön állt, a túl nagy ruhák lógtak rajtuk – Ha ennyire fáradt képtelenség kirángatni. – rázta a fejét a fiú.

- Hát pedig most akkor is felkel. Toto! – ráztam a vállát és elvettem a párnáját, majd fejbevertem vele többször is.

- Megőrültél! – kiabálta és a kezével hárította az újabb támadást.

- Azonnal fel kell kelned! Itt vannak a gyerekeid! – mire bambán pislogott rám, megfogtam a fejét és az ajtó felé fordítottam.

- Ti mit kerestek itt? Hogy...? – zavartan nézett rám válaszra várva, mire széttártam a karom – Mi történt? – pillantott a srácokra kábán.

- Kellj fej! Állj! -tettem a kezem a mellkasára – Nincs rajtad ruha édes!

Fáradtan dörzsölte az arcát, és a szemét.

- Kapd össze magad, főzök egy jó erős kávét. – álltam fel - Gyertek! – fogtam meg a két kölyök vállát és a pulthoz tereltem őket – Tea vagy kakaó?

- Kávé. – válaszolt a fiú.

- És te? – pillantottam a lány felé - Rosa ugye?

- Igen teát kérek.

- Szuper.

- Benedict vagyok. – közölte egyszerűen a fiú.

- Ena, és fejezétek be magázást jó? Nem vagyok nyolcvan éves. Ettetek már valamit?

- A repülőn szendvicset. – mondta Rosa.

- Nem vásároltam be, csak hideg kaja van. De tudunk rendelni főtt ételt. Mit szeretnétek enni?

- Pizzát.

- Az nem főt kaja. Keresünk valamit. – vettem elő a telefonom – Indiai? Thai? Kínai? Vagy valami sült?

- Szeretik a kínait. – csoszogott ki egy szürke pólóban és kisgatyában a fejét dörzsölve Toto.

- Remek... Szörnyen festesz. -néztem végig rajta – Megint a migrén?

- Csak kell egy kávé. -támaszkodott a pultnak.

- Jól van. Ma még megöleled a srácokat vagy kérvényt nyújtsanak be? – vettem ki felvágottat, sajtot, tojást és zöldséget a hűtőből.

- Ne haragudjatok. – lépett oda hozzájuk és mindkettőt szorosan megölelte és megpuszilta. A lánya úgy bújt hozzá mintha ezer éve nem látták volna egymást, végül a két gyerek közé ült le.

- Csinálok rántottát aztán kicsit később rendelünk kínait.

- De hogy kerültök ide? Nem szóltatok, hogy küldjem értetek a gépet. – a két gyerek egymásra nézett, majd rám, majd Totóra – Mi folyik itt?

- Fapadossal jöttek, és az anyjuk nem tudja. Fel kellene hívnod Stephaniet... - mondtam egyszerűen, mire Toto dühösen nézett a fiára.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now