Fikir bulamadığım için süper dadıdan çaldım ilk konuşmalı kitabım yanlışları düzeltin lütfen HKSADFHŞSADŞHFG SİNİR OLDUM YAZILAR YAMUK OLDU
Paladiknight ailesi 4 kişilik bir aile.Baba Leorio Paladiknight 25 yaşında doktor, Anne Kurapika Paladiknight 19 yaşında Nostrade Ailesinin Koruması. Evin küçük çocuğu Gon 14 yaşında ve evin büyük çocuğu Killua 14 yaşında.
Nasıl tanıştılar? Kurapika:
Avcı Sınavında benimle Kurta soyunu devam ettirir misin dedi evet dedim.
Leorio:
Eşim biraz anne yüreklidir çocukların üstüne fazla düşer
Kurapika:
ben çok sinirli bir Kurtayım ahaha KİLLUA!!
Kurapika:
Çocuklarım bir süredir tehlike içinde Killua'ya suikatçi orspöcklzrı musallat oldu pedofil hisoka ve spider chrollo bizi rahat bırakmıyor, ben intikam meselelerim ile uğraşırken Leorio ise doktor olmaya çalışıyor çocuklarımız çocuk oldukları için macera peşinde birisi tutturmuş Ging en havalı avcı onu bulup nasıl onun gibi olabileceğimi sorucam diyo Killua da onun peşinden gidiyor zaten o sırada bu Zoldyckler Killua'ya kafayı takmış onu bizim tarafımıza alıp aramıza katıcaz ve işlerimizi devam ettiricez diye hayal kuruyolar saf saf tabi ben hiç durur muyum Kurtayla kafayı bozdum milleti kesiyorum ayol ahaha her neyse çocuklarımın üstüne titremeyip ne yapacaktım çocuklarımın ölümünü göze alamam. Gon hayır ne demek bilmiyor,Gon sinirlendi mi böyle gözleri kıpkırmızı oluyor.(kurta gücü)
*Leorio çocuğuna kitap okutturuyor<3*
Killua:
şşt daha şimdi söylemedim mi onu ben adam mı kandırıon dümbük.
Leorio:
Ben senin babanım düzgün konuş.Its Mr.Dümbük
Leorio: Okuldan telefon aldığım zaman korkarak açıyorum artık Killua her gün en az 2 kişiyi öldürüyor. Büyük küçük farketmiyor onun için kim varsa öldürüyor yiğidim, okula gittiğim zaman öğretmen diyo artık ''ben onu 5 dakika önce uyardım beni de öldürmeye çalışıo kafir bu'' dışarı çıktım içeri girdim 5 adam kesmiş çocukta bir sevgi eksikliği olduğu için şiddete eğilimi var artık.
Netero: Anne ve babanın çatlak olması çocuklarını da etkilemiş durumda. Endişe ve kayıp korkusu tüm aileyi çok yormuş acilen yardıma ihtiyaçları var.