1.Завжди в колії.

1K 29 0
                                    

Мій день йшов як завжди: спочатку школа (де нема нічого цікавого) ,потім дім у якому я проводила небагато часу (так як займалася футболом та волейболом) ,потім нарешті ми з Ємилі слідкували за Джейсоном!

Сьогодні Шайлор знову влаштовувала вечірку. Звісно Ємилі вона запросила, а мене виключно із-за неї (мене це завжди задірало, але я не подавала виду що до цього) .
Ми дуже любили у трьох проводити вечори .

Вже після вечірки Ємилі і я йшли по парку який вів до мого дому, як тут зненацька на нас напав якийсь хлопець. Ми почали тікати , я відірвалася від Ємилі і почула як вона впала. Я зупинилася і побігла до неї. Біля її вже стояв той хлопець і дав йому між ніг, я узяла Ємилі за руку.

-Ти як можеш бігти - і тут я побачила що хлопець підіймається. Не дав їй відповісти взяла за руку і прокричала : біжемо! Швидше!він нас зараз наздожене.

Далі ми бігли без зупину тримаючись за руки, біля дому ми зупинилися і подивилися не біжить хтось ще там за нами. Нікого не було видно.

- З такими обставинами ти залишешся у мене вдома?

-Ну, конечно! Ну , конечно! Якщо я тобі не буду заважати.

-Звісно ні, та батьки вже давно сплять. Будемо по техіше.

- Добре:*

Ми пішли у дім. Зайшли у мою кімнату і почали укладатися спати.

Мила дівчина або злоба, що тримається у грудяхWhere stories live. Discover now