part 2

35 2 0
                                    

Reggel van. Gyomorgörcsösen indul a napom, mivel ma fogom megmutatni apunak a levelet. Mit mondjak, nagyon félek, hoga mi lesz, ha nem enged el.
-Na minegy. Majd lesz valahogy.-sóhajtottam, majd elindultam lefelé a lépcsőn.
Mikor leértem, apa hogy is mondjam, lehetett látni rajta, hogy örül, de miután mégis észrevette a levelet a kezemben, elkenődött lett az arca, és kicsit szomorkásan nézett rám, mire csak egy értetlen szempárt kapott válaszul tőlem.
-Jó reggelt Bella!
-Jó reggelt apa!-öleltem meg- Szeretnék mutatni valamit.-azzal előhúztam a hátam mögül a borítékot, és felé nyújtottam, de nagy meglepetésembe, ő velem ellentétben kicsit sem meglepődve vette át a borítékot, és úgy olvasta el, mindtha természetes lenne az, hogy felvetsznek egy boszorkányképzőbe. EGY BOSZORKÁNYKÉPZŐBE!!! ENGEM!!! HÁT NEM ELKÉPESZTŐ?!?

***

Miután (még mindig úgy, mintha természetes lenne) megbeszéltük a levelet, nap többi részében arról "csevegtünk" , hogy hogyan is működik ez a Roxfort. Nagyjából megtudtam a lényegét, meg hogy van valami Voldemort vagy ki, aki meg akarja szerezni a világot, és ezért simán ölne is, de van egy Harry Potter nevű fiú, aki túlélte, és legyőzte. Ja, kb ez volt az elmult egy teljes hét témája, de kíváncsi voltam na!
-Apu, mikor megyünk el arra az abszolút furcsa nevezetű Abszol Út-ra?- nevettem
-Hát én holnapra terveztem, hogyha ez megfelel a Kisasszonynak.-nevetett ő is. Mostanában elég kedves, aminek nagyon örülök.
-Nekem megfelel, Uram!
-Na de gyere vacsorázni! Tükörtojást csináltam, a kedvenced!
- Jipiiiii!!

Miután megvacsoráztunk, lefeküdtem aludni, és rögtön elnyomott az álom.

*Sziasztok! Remélem nen válik szokásommá, hogy a végére irok, és húzom az agyatok,csak annyit szeretnék mondani, hogy ne haragudjatok, ez elég rövid rész lett, megpróbálok hosszabbakat írni. Remélem tetszik, rovábbi szép reggelt/napot/estét!😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

2.RészWhere stories live. Discover now