TANITIM.

3.8K 112 59
                                    

 HERKESE MERHABA ÇÖPÇATAN YAZACAĞIM İKİNCİ KURGU OLACAK...

SANIRIM İLK KURGUMDAN DAHA HEYECANLIYIM BU KURGUDA. ÇÜNKÜ HERKES HAYATINDA BİR KERE ÇÖPÇATAN OLMUŞTUR DEĞİL Mİ? 

BU KİTAPTA KENDİNİZİ, KENDİMİZİ BULACAĞIZ... 

KİTAPIN EMOJİSİ ATEŞ OLACAK:) 


ATEŞ yangını başlatırdı...  ALEV ise, yangını harlandırır.



Alev, sadece kendi okulunda değil. Neredeyse bütün şehir tarafından tanınan bir Çöpçatan'dı...

Ama onun asıl özelliği çöp çatan olması değil, bunu para veya istediği bir şey karşılığında yapmasıydı... 

Ama bir sorunu var. 

Alev hayatında hiç gerçek aşkı tanımayan biri, sadece tanıdığını zannediyordu kısa zaman önce...

Peki nasıl bu kadar iyi bir Çöpçatan bu kız? Daha aşık olmayı bile bilmiyor iken, nasıl iki kişiyi birbirine ayarlayabiliyor? 

Büyülü mü yoksa? 

Ah hadi ama! Saçmalamayın. Büyü diye bir şey yok!... 

Aslında bunun cevabını o da bilmiyor desek yalan olmaz... Herkesin bir yeteneği varsa Alevin de Çöpçatanlık yeteneği var...  

Neyse asıl hikayeye gelelim... Alev Arslan, on yedi yaşında lise son öğrencisi olan sıradan biri aslında... Herkes ona okulda Çöpçatan diye hitap eder. E haklılarda, yaptığı en iyi iş çöpçatanlık sonuçta. Zaten Alev de bundan gayet hoşnut bence... 



Şimdi gelelim yakışıklı ve asi beyimize... 


Ateş, çocukluğundan beri sinirli ve asi biriydi... Onu bu hale getiren ise babası idi. 

Ateş uyuşturucu ile daha on beş yaşında tanışmış, ilk başta sadece kullanırken, önüne atılan büyük bir teklif ile okuldaki en yakınları ile bir çete kurmuştular... Okulun korkulan kişileriydi onlar. Herkes onları görünce bir yerlere kaçardı... 

Halbuki paraya ihtiyacı yoktu onun... Onun sadece sevgiye ihtiyacı vardı, ama bunu o da biliyordu... 

Ateşin motor tutkusu onu kötü şeylerden arındıran tek şeydi, annesi öldükten sonra pisikolojik olarak bunalıma girdiğinde babasının ona aldığı motor ile her şey düzelmişti...

Yada gerçekten çok iyi rol yapıyor...

Ateş Barutçuoğlu, Barutçuoğlu ailesinin tek erkek varisi... Okuduğu ve hiç sevmediği okul ise, babası öldükten sonra elinde olacak bir miras... Ateş babasının bir an önce ölmesini bekliyor olması da ayrıca onu tehlikeli yapıyordu... 

Ateşin bu okul hakkında daha farklı hayalleri olmalıydı sanırım... 

Az önce Ateşin yakışıklı olduğunu söylemiştim değil mi? Evet! yakışıklı, bir o kadar çapkın ama aşka asla inanmayan biri... Hayatında en son sevgi gösteren kişinin ölen annesi olması... Ona sevginin veya duyguların nasıl bir şey olduğunu unutturmuştu... 

Duygusuzca yaşayan birinden, nasıl aşık olmasını istersin ki? Bilmediği bir duyguyu nasıl yaşasın? 

Ama ona biri öğretirse? İşte o zaman işler değişir... 



Alev ve Ateş birbirinden farklı iki kişilik. Bu ikilinin birleşimi dev bir alevlerin içindeki bir ateşi yaratıyor...  Yani sevgiyi... 

Sevgi ateş gibidir, bilmezsin ama hissedersin... 

Aşk ise alev gibidir, onun aradığın kişi olduğunu sanarsın ama aşktan o kadar gözün kör olmuştur ki hata yaptığını asla anlamazsın... 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




ÇÖPÇATAN(+18) 



BU ÇÖPÇATANIN TANITIM BÖLÜMÜ OLDU. YANİ ASLINDA SADECE KARAKTERLERİ TANIDIK DA DENEBİLİR... 

AMA ASIL ANLATMAK İSTEDİĞİM HER ŞEYİ BAŞTA ANLATTIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM... 

ÇÖPÇATAN İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM... ZAMANINDA KARANLIK DÜNYA İÇİNDE BÖYLE HEYECANLIYDIM... AMA HER BÖLÜM YAZDIĞIMDA HEYECANIM DAHA ÇOK ARTIYOR ORASI KESİN:)

UMARIM ÇÖPÇATANI BEĞENİRSİNİZ...

ÇÖPÇATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin