5.💖

129 15 0
                                    

Аримын талаас

Арим "заа яахав нотлох баримтаа харуулахаас" гэсээр цүнхээ ухан хэдэн угаалгасан зураг гаргаж ирээд Жиминд эхнээс нь харууллаа
"Энийг хараа гүзээлзгэнэтэй дотуур өмдтэй залуу бас энэ шар шувууны унтлагын хувцтай аан энэ бүүр хамгийн инээдтэй нь Юнги та хоёрын тоглоом тоглоод шийтгүүлээд үнсэлцэж байгаа зураг бас энэнээс ч их зураг байгаа одоо алив дуугүй миний хэлснээр хий тэгэхгүй бол Юнги шиг юм болно шүү"

Жимин "за тэгэхээс дээ алив наад цүнхээ өг" гэсээр Аримын цүнхийг аваад "алив араас дагаад яв" гээд сургуулийн гарах хаалга руу явах бол Арим араас нь даган ам нь урагдах нуу гэлтэй инээн явна.

Сургуулиас гарахад Жимин гэрийн хаягийг маань асуулаа би ч гэрийн хаягаа хэлэхэд Жимин толгой дохисоор хурдан хурдан алхана явна.

Би бараг Жиминийг гүйцэх гэж гүйж явах бол Жимин үнэхээр хурдан алхана.

Би амьсгаадсаар "Яаа Пак Жимин намайг хүлээж байлдаа би яг амьсгаадаж үхэх нь байна" гэхэд Жимин тоолгүй явсаар байгаад гэрийн маань гадна очин үүдэнд миний цүнхийг тавьчихаад утсаа ухан зогсож байлаа.

Би "хүн хүлээж бай цугтаа зэрэгцээд алхъя гэж байхад урт хөлөө гайхуулж байгаа аятай хурдан алхаад явчих юмаа"

Жимин "би хурдан очиж хичээлдээ суухгүй бол болохгүй одоо явлаа" гээд явах гэхэд нь...

Би "Байз ....би чамайг яв гээгүй юмсан"

Жимин "чи гэрт минь л хүргэж өг гэсэн биз дээ бас юууу вээээ чи намайг яв гэсэн цагт чамаас салах юмуу хаашийн"

Би "гэрт минь хүргэж өгсөөн чи миний цүнхийг л хүргэж өгсөн байх харин намайг бол тамирын багш шиг л гүйлгэлээ"

Жимин "тэгээд яах нуу бас шийтгэх үү"

Би "ингэж аашлах юм бол тэгнээ"

Жимин "зааза гүнжтэйн би одоо сургууль руугаа явж болохсон болов уу"

Би "харин би гүйчихсэн чинь өдрийн хоол шингэчихсэн байна аа өлсөөд байна"

Жимин "тэгээд би яахын хоол авч өгөх юм уу"

Би "үгүй ээ би гэртээ хоолломоор байна"

Жиминий нүд нь томорсоор "намайг хий гэж үү"

Би "мэдээж шдэ би хоол хийж чаддаггүй юмаа" инээх

Дүрсгүй охид ба крашWhere stories live. Discover now