-2-Kaza

635 45 8
                                    

Bölüm şarkısı: Mc Tolgahan-Sen değil misin

Evet. Numara sorunu da halledildiğine göre rahatlayabilirdim. Ama telefonum saolsun yine bozdu. Arayan Duygu'nun sevgilisi ve aynı zamanda Emre'nin yurt dışındaki erkek kardeşi olan Berke. Bazı meseleler yüzünden yurt dışına çıkması gerekmişti.Acaba neden arıyordu.

"Merhaba Pınar hatırladın mı beni?"

"Evet Berke ne diyeceksen çabuk söyle işim var" Aslında işim yoktu ama konuşmak istemiyordum.

"Ben Türkiye'ye geri dönüyorum da Duygu'ya hediye almak istiyorum ne almalıyım diye sorcaktım" Duygu ve Berke daha yeni sevgili olmuşlardı ve Berke hemen yurt dışına çıktığı için sadece telefonla konuşuyordu. Bu şekilde de zevklerini pek fazla bilemiyordu.

"Duygu'nun çok sevdiği rapçinin konseri var 3 hafta sonra onun konseri için bilet almanda yardımcı olabilirim" dedim.

"Çok teşekkür ederim Pınar. Ha bir de Emre'yle ayrılmışsınız çok üzül..."

"Boşver Berke ben artık unuttum onu." Derken ağlamaya başladım. Emre bana ölümüne sebep olduğu babamı hatırlatıyordu.

"Emre yüzünden babanı kaybetmişsin. Lütfen ağlama ağlaman için söylemedim" dediğinde telefonu yüzüne kapattım. Son ses Mc Tolgahan-Sen değil misin şarkısını dinlemeye başladım.

Şarkı bitince dışarı çıkmak için hazırlandım.Konser biletlerini alıcaktım. Duygu'yla zevklerimizi aynıydı. İkimizin de çok sevdiği rapçi Sagopa Kajmer duygularımıza tercüman olacak tek kişiydi. Ben Sagopa Kajmer konserine hiç gitmemiştim. Gitmeyi de çok isterdim. Pelin'e konser bileti almaya gideceğimi söyleyince o da benimle gelmek istedi.

"Bende seninle geleyim hava almak istiyorum biraz"."

Peki tamam gel".

Yolda Berke'nin Türkiye'ye gelmesinin nedenini konuşurken bilet satılan yere gelmiştik. Ben camın önünde kolumu yaslamış bir şekilde Pelin'e bakarak "Keşke kendim için bir bilet alabilseydim" dediğimde Pelin güldü."İstersen al neden almıyosun ki" dedi."Tek başıma gidemem ki" dediğimde başımı bilet satan kişiye çevirdim.O da ne! Karşımda yine o. Büyülü gözleriyle bana bakıyordu. Bir an duraksadım ve gözlerinin mavisine daldım. Bakışları sevgi doluydu. "Buyurun bayanlar." dedi gülümseyerek ve kulağıma fısıldadı. "İstersen birlikte gidebiliriz küçük bayan. Bende severim Sagopa'yı." dedi Sonra bir kağıda numarasını yazıp verdi."Bu numaradan haberleşiriz seni almaya gelirim detayları da sonra konuşuruz." Zevklerimizin aynı olması hoşuma gitmişti. Ben mavi büyülü gözlerine bakarken ne diyeceğimi düşünüyordum. Sonuçta onu tanımıyorum. Ama onu tanımam için bir fırsat olabilirdi bu konser. "Peki olur." diye fısıldadım bende. Biletleri aldık ve geri döndük.

------------------------------------------------------------1 hafta sonra-----------------------------------------------------------

Bugün Berke geliyordu. Duyguyla onu karşılamaya gitmiştik. Tabi ki Emre ve Seda da oradaydı. "İnanıyorum Emre sana aldığı kolyeyi o kıza mı vermiş!?" diye fısıldadı Duygu. Bunu görmek canımı çok acıtmıştı. Ama umursamazcasına omuz silktim. O kadar yakınlardı ki bu canımı daha fazla yakıyordu. Berke Duygu'yu görünce hemen yanımıza geldi. Emre ve Seda da yanımıza geldiler. Seda'nın Emre'ye, gözüme soka soka yanaşması kalbimin yerinden çıkacakmış gibi olmasına sebep olmuştu. Berke Emre'yi umursamıyordu. " Hoşgeldin Berke." dedim ben. "Hoşbuldum Pınar." Bu sırada Pelin'i gördüm biriyle konuşuyordu. Konuştuğu kişiyi arkasından gördüğüm için tanıyamadım. Biraz ilerlediğimizde Pelin'in konuştuğu kişiye söylediklerini duydum.

"O kızdan ayrılmanı bekledim hep."Duyduğuma inanamamıştım. Pelin'in bugüne kadar hiç sevgilisi olmamıştı ve o böyle yaşamaktan memnundu.Bunu duyar duymaz Duyguya "İşim çıktı gitmem lazım" deyip yanlarına gittim. Pelin beni görmemişti.Konuştuğu kişiye baktığım zaman çok şaşırdım. Konuştuğu kişi Meteydi. Şaşkınlığımı gizleyemedim. O sırada Mete beni gördü. Ağzım açık onlara biraz daha yaklaştım. Mete benimle göz teması kurmuyordu. "Pelin" dedim sakince. Pelin bana doğru dönünce kendisini toparladı ve konuştu. "Pınar şey..." Pelin de göz temasını kesti. Mahcup bir ses tonuyla "Sana söyleyecektim." Konuşmadım. Sadece Mete ile göz teması kurmamaya çalıştım. Ama çabalarım sonuçsuz kaldı. Ah çok tatlı gözleri var. Neden böyle oluyordu ki. Onun gözlerine bakmak bana Emre'nin acılarını unutturuyordu ve benim buna çok ihtiyacım vardı.

-----------------------------------------------

Meteden;

Pelinle konuştuktan sonra onunla olmaya karar vermiştim. Fakat Pınar gelince bu fikrim değişti. Ona baktıktan sonra bir müddet kendime gelemiyordum. Bu duyguyu hiç kimse de yaşamamıştım. Annem ve babamı kaybettikten sonra ilk kez gerçekten onu gördüğüm zaman gülmüştüm. Bu hissi bana hiç bir kız yaşatmamıştı. Annem ve babamı kaybettikten sonra hovarda olmuştum. İçki, sigara gibi kötü alışkanlıklara başlamıştım. Hergün barda içip içip kafa buluyordum. Sonra ordan bir sürtük buluyordum ve o gün o kızla takılıyordum. Ama Pınar'ı gördüğüm ilk gün bu alışkanlıkları bırakmaya karar verdim. Onun beni hovarda olarak bilmesini istemiyordum. Nedenini bilmiyorum. Belki de onun masum tavırları beni kendime getirmişti. Bilemiyorum. Ama bildiğim bildiğim bir şey var. Bakışlarının huzur verdiği.

Pınar biraz sert görünümlü bir kızdı. Benim onda bulduğum en iyi özellikte buydu. Sertti ve herkese yüz vermiyordu. Cana yakındı. Deli doluydu. MASUMDU.Sevecendi. Yani Seda gibi değildi. Onu 1 aydır tanıyorum ama sanki ömrümü onunla geçirmiş gibiyim. O farklıydı ve farklı hissettiriyordu.

Sahilde oturuyordum. Ben otururken arkamdan bir ses geldi. "Pınar dikkat et." Ses Pelin'in sesiydi. Duymamla arkama dönmem bir oldu.Baktığımda şok oldum.Pınar kanlar içinde yerde yatıyordu. Öylece kalakaldım.Hemen kendime geldim ve ambulansı aradım. Daha sonra Pınar'a baktım. Nedenini bilmediğim çok büyük bir acı çöktü içime. En son annem ve babam o korkunç trafik kazasını geçirdikten sonra canım böyle yanmıştı.

Ambulans geç kalmıştı. Ben sinir krizleri geçirirken Pelin ise ağlıyordu ve kendini suçluyordu.

"Benim yüzümden oldu. Onunla tartışmamam, ondan bişey saklamamam gerekirdi." deyip duruyordu.

Sonra bir genç Pelin'e yaklaştı.

"Sakin ol. O iyi olacak." dedi ve gülümsedi. Sanki Pelin'i tanıyormuş gibi bir hali vardı.

Onları izlemeyi bıraktıktan sonra aklıma park yerindeki aracım aklıma geldi. Pınar'ı öyle görünce aklım başımdan gitmişti.

"Şurda arabam var ona taşıyalım." dediğimde Pelin bana çemkirdi.

"Neden daha önce söylemiyorsun!" cevap vermedim.

Pınar'ı kucağıma aldığımda kokusunu hissettim. Çok güzel kokuyordu. Ve çok da güzel bir genç kızdı. Hovarda olmadan önceki halime tam uygun bir kızdı. Tertemiz, saf,masum ve güzel...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hastahanede saatlerce bekledikten sonra nihayet bir doktor çıkmıştı.

"Durumu nasıl?" diye sordu Pelin. " Çok kan kaybetmiş. Kana ihtiyacımız var. Kan gurubunuz nedir?" Pelin soruyu cevaplamadan ben atıldım. " Pınarınki ne?" "0 RH negatif" "Benimki uyuyor nerden vericez kanı?"

Devamını bekleyin...

ve

Voteleyin! :)

Devamı voteler arttığında...

İyi ya da kötü lütfen okuduysan yorum yap emeğe saygı lütfen :)

Sana Baktıktan Sonra (İlk Versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin