Vše odpuštěno...

516 56 7
                                    

Hope propalovala nově příchozího nazlobeným pohledem. Primář se na něj otočil.

"Pardon cože? Jaký doktor?"

Doctor se usmál a vytáhl psychopapír.

"Doctor John Smith ze světové zdravotnické organizace. Jsem tu abych prozkoumal případ tady slečny Hooperové."

Primář chtěl něco namítnout a v tu chvíli se stalo něco neočekávaného. Hope se předklonila, zakašlala a z úst jí vyšlo zlaté světlo. Doctor na ni jen chvíli mlčky civěl a pak začal všechny přítomné vyhánět z místnosti.

"Pryč! Všichni ven!"

Primář se vůči němu chtěl ohradit, ale Doctor ho už vytlačil ze dveří a zabouchl. Hope to všechno pobaveně sledovala. Doctor k ní přišel a vytáhl sonický šroubovák.

"Otázka: Jak se to stalo? Jsi paní času, ale jak?"

A začal přecházet po místnosti. Hope se to ale nelíbilo.

"A to je všechno? Tři měsíce se nevidíme a ty mě ani nepozdravíš?"

Doctor přešel k oknu.

"Předtím si Paní času nebyla tak co se..."

Nedořekl, protože ho Hope přerušila.

"Doctore!!"

Až teď se otočil a začal dávat pozor.

"Ano?"

Hope se napřímila a promluvila.

"Tři měsíce Doctore! Tři měsíce! Umíš si vůbec představit jak jsem se cítila?! Nejdřív jsem plakala. Pototm jsem tě hledala. Pak už jsem se smířila s tím, že už tě neuvidím a ty sem vtančíš jako by se nic nedělo? Sprostě si mě zradil Doctore!"

Doctor k ní přistoupil a políbil ji na čelo.

"Chránil jsem tě."

Hope se odtáhla.

"Jen jedno slovo a vše je odpouštěno."

Doctor si povzdechl.

"Tak promiň."

Hope se usmála.

"Tak odpuštěno. Ale v hádkách to používat budu."

Doctor se usmál a ona se zeptala.

"Dostaneš mě odsud?"

Doctor se zasmál.

"Dokážu utéct ze Stormcage a ty se mě ptáš jestli tě odsud dostanu. Asi si za ty tři měsíce na něco zapoměla."

Hope se ušklíbla.

"A na co?"

Doctor šáhl do kapsy a vytáhl klíč. Hope moc dobře věděla co to znamená a za chvíli už se kolem nich  zhmotnila TARDIS. Doctor se usmál a odpověděl.

"Já jsem Doctor."

Tak co líbí? :D

Love Timelord (Doctor Who CZ ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat