bölüm 2

96 2 0
                                    

Abimin o öküz sesizyle uyandım

Kızım uyansana gelmelerine iki dk kaldı

Tamam lanett

Gözlerimi zorla açıp aşağıya indim bir bardak su içtim  ve zilin çalması ile irkildim koşa koşa kapıya yöneldim saçımı düzeltip kapıyı açtım. Turgayı görünce azım açık kaldı . okadar yakışıklı olmuş ki. O gözleri beni derin kuyuların içine atıyo. Emel teyzenin sarılması ile düşüncelerimden çıktım.  Sırası ile eren amca ve emreylede sarıldım son olarak turgay geldi gözlerimin içine baktı . dudağını dudağıma yaklaştırdı kalbim acayip hızlandı ani bir şekilde kafasını cevirdi. Babası ve annesinin yanına gitti. Neden böyle birşey yaptı bilmiyorum koşarak abimin yanına gittim ve odalarını gösterdik . yemek hazırlıyordum fırında tavuk yaptım ve fırına attım. Son olarak salata yapıyordum ki elimi kestim. Kahretsin çok acıyordu . abime seslendim. Karşımda emre belirdi . elime baktı ve peçeteyle kanı sildi . gözlerimin içine baktı ve bir anda beni öptü. İtiyordum itiyordum ama işe yaramıyordu. Turgayın bağırması ile üzüntüden öldüm. Bana kızmasını beklerken emreyi yumruklara boğdu bana bakıp o ağlamaklı gözleriyle bidaha bana gözükme dedi. Ama nasıl olur ben ne yaptım.
Ben ne yaptım turgay kardeşin beni zorla öp-
Kes sesini ve bidaha benle konuşma

İlk günde nasıl olur böyle gerginlik.

Ben turgayı seviyordum emreyi değil. Turgaydı benim sevgilim emre değil.

Yarın görüşücez turgay bey

sevilmek isterdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin