'Niet te veel nadenken' zegt hij tegen me als hij me aankijkt. Hij kust me zacht. Hij loopt met mij in de richting van het bed. Ik ga aan het voeteneind zitten en hij staat voor me.
'Weet je dit zeker schatje?' vraagt hij aan me.
'Ja' zeg ik als ik naar hem op kijk. Ik ben klaar om hem in me te voelen. Ik wil dat er niks meer tussen ons in staat. Hij zet zijn armen aan weerskanten neer en hij buigt voorover om me te zoenen. Ik heb het idee alsof ik zo uit elkaar ga knappen van verlangen.
Ik zie in Reede zijn ogen hoe graag hij dit wilt en dat wind me nog meer op.
Langzaam trekt hij mijn shirt over mijn hoofd heen. Ik draag het donkerblauwe setje wat ik gekocht had met Denise. Reede's ogen worden groot als hij het ziet.
'Fuck Jess' zegt hij.
Nu heeft hij teveel kleren aan. Ik ga op het bed staan om met hem op ooghoogte te zijn en dan trek ik aan zijn shirt.
Daar moet hij om lachen. 'Wat? Moet het uit schatje?'
Ik knik gelijk naar hem. Dan trekt hij zijn shirt uit. Oh. My. God. Reede die voor me staat en zijn shirt uit doet is meer dan ik aan kan. Mijn hart begint te kloppen als een bezetene. Zijn tatoeages maken hem nog sexier dan hij al is.
'Vind je ze leuk?' vraagt hij als hij me aandachtig ziet staren.
'Ja. Ik kan je me niet voorstellen zonder' zeg ik tegen hem.
'Maar goed dat ze er niet af kunnen' lacht hij.
Hij trekt aan mijn broeksband waardoor ik bijna mijn evenwicht verlies en naar hem toe val. Hij doet gelijk het knoopje en de rits los en trekt mijn broek in één keer naar beneden.
Als hij mijn ondergoed ziet zegt hij grijnzend: 'Kijk. Nu komen we ergens'
Ik voel kriebels in mijn buik als hij me vervolgens naar zich toe trekt en me zoent. Ik denk niet dat er iemand anders is op deze wereld die mij hetzelfde gevoel zou kunnen geven als dat Reede mij geeft.
Hij helpt me voorzichtig met mijn broek uit doen. Dan zet hij een stapje naar achter terwijl ik op het bed lig. Heeft hij zich bedacht? Ineens voel ik me erg....naakt. Hoe hij zo naar me kijkt.
Maar zijn blik en zijn woorden zeggen het tegenovergestelde.
'Je bent zo mooi.' zegt hij.
Ik voel dat mijn wangen een kleur krijgen.
'Je zou dat vaker moeten horen. Vanaf nu zal ik het elke dag tegen je zeggen. Ik zal het zeggen tot je me geloofd en daarna nog steeds'
Hij maakt zijn eigen broek los en trekt hem uit. Hij draagt een zwarte boxer. Hij leunt met zijn gespierde armen op het bed en komt boven me op het bed. Hij zoent me. Dit keer langzaam en vol met passie. Ik merk dat ik zelf sneller begin te ademen. Ik hoor ook Reede zijn ademhaling bij elke kus zwaarder worden. Dit beeld wil ik nooit vergeten. Reede die boven me ligt en me aankijkt. Zijn armen die aanspannen omdat hij ze aan weerskanten van mij houd zodat hij zijn gewicht boven mij houd. Zijn gespierde borst en buik waar ik zo graag tegen aan lig. Zijn tatoeages die stuk voor stuk hun eigen verhaal vertellen en zo goed bij hem passen. Ik kan hem echt niet voorstellen zonder zijn tatoeages, ik zou bijna denken dat hij er geboren mee moet zijn.
De blik in zijn ogen, hoe hij naar me kijkt net voordat hij me zoent. Soms als hij me zoent doe ik mijn ogen even open zodat ik zeker weet dat ik niet droom.
We liggen een tijdje op bed met elkaar te zoenen. Het voelt zo fijn. Op dit moment zou ik nergens anders willen zijn dan hier met hem.
'Mag ik?' vraagt hij als hij zachtjes mijn bh bandjes over mijn schouder schuift en kusjes drukt op mijn huid er onder.
Ik weet wat hij bedoelt en ik knik naar hem. Hij laat één hand onder mijn rug glijden zodat hij bij de sluiting kan. Zachtjes schuift hij mijn bh naar beneden.
'Shit, je bent zo mooi schatje' fluistert hij met zijn gezicht boven de mijne.
Hij gooit mijn bh zo van het bed af. Ik kijk verontwaardigd omdat hij net nieuw is.
'Die heb je voorlopig even niet nodig lekkerding' zegt hij.
Nog voordat ik daar op kan reageren zoent hij me. Van mijn mond verplaatsen zijn lippen zich naar mijn nek waar hij zachtjes aan zuigt. Een kreun ontsnapt aan mijn lippen omdat het me zo opwindt. Wat doet hij toch allemaal met me? Dan maakt hij een weg naar mijn borsten toe. Hij kust mijn tepel en likt er zachtjes aan waardoor er een tintelend gevoel door mijn hele lichaam gaat. Dan bijt hij er zachtjes op.
'Fuck, Reede...' kreun ik.
'Ja schatje, kreun maar voor me' hij kijkt naar me op en grijnst naar me als hij weer zachtjes bijt. Dan komt hij weer omhoog en drukt zijn lippen tegen de mijne. Ik kus hem veel heftiger terug dan net. Ik kan er niet meer tegen. Ik wil hem. Zo graag. Precies op dat moment druk hij zich tegen me aan, tegen mijn meest gevoelige plekje. Ik voel hoe hard hij is en het maakt me helemaal gek.
'Doe uit' zeg ik tegen hem.
'Hmmh, maar al te graag schatje. Maar eerst jij' reageert hij.
Hij haakt zijn vingers om mijn kante string heen en trekt het langzaam naar beneden. Gelijk komt hij weer omhoog om me te zoenen. Hij trekt zich even terug en kijkt me aan. Dan beweegt hij zijn hand bij mij naar beneden. Hij wrijft eerst even over mijn klit en gaat dan iets meer naar beneden waardoor hij voelt hoe nat ik ben. Terwijl hij me aankijkt worden zijn pupillen zo groot dat zijn ogen bijna gevuld met zwart lijken.
'Fuck Jess, je bent zo nat'
'Sorry' fluister ik beschaamd.
'Daar moet je geen sorry voor zeggen' zegt hij als hij me een beetje serieus aankijkt. Dan komt hij dichterbij en fluistert in mijn oor 'Ik vind het geil. Ik wil je alleen maar proeven als je zo nat bent.'
Hij blijft me aanraken maar haalt dan zijn hand weg waardoor ik teleurgesteld kreun. Hij brengt zijn vingers naar zijn mond en likt het ervan af. Ik kijk hem met grote ogen aan omdat ik niet kan beseffen dat hij dat echt doet.
'Je smaakt zo lekker' zegt hij dan.
'hmh...Doe jij....Doe jij het ook uit' zeg ik zenuwachtig als ik knik naar zijn boxer.
'Weet je het zeker?' vraagt hij.
'Ja' reageer ik direct.
Dan doet hij in één beweging zijn boxer uit.
Fucking hell. Hij is...zo...knap. Er is niemand die er zonder kleding zo goed uit zal zien als Reede. Hij is perfect gebouwd. Deze jongen, met of zonder kleding...straalt gewoon seks uit. Hij leunt over me heen om iets uit het laatje van zijn nachtkastje te pakken. Een condoom. Oh mijn god, ik had daar gewoon totaal niet aan gedacht. Ik ben blij dat hij eraan denkt. Maar als Reede bij me in de buurt komt vergeet ik ook alles om me heen. Hij scheurt het pakje met zijn tanden open en gooit de verpakking op de grond. Ik kijk naar hem terwijl hij het condoom in zijn handen heeft.
'Wil jij hem omdoen?' vraagt hij als hij me aandachtig ziet kijken.
'Uhm...ehh...ik.. ik weet niet hoe' beken ik.
Fuck ik schaam me kapot. Ik had nog nooit een condoom bij een jongen omgedaan. De enige keer dat ik een condoom heb aangeraakt was tijdens een biologieles...
'Hier ik help je wel' zegt hij als hij me een beetje overeind helpt. 'Je moet hier in het topje knijpen en dan kan je hem er voorzichtig overheen rollen.'
Ik doe wat hij zegt. Hij ademt zwaar als ik hem aanraak. En een sluit hij zijn ogen terwijl ik het zachtjes over hem heen rol.
'Zo goed?' vraag ik.
'Perfect' zegt hij.
Ik kijk trots naar wat me gelukt is. Dan ineens besef ik me hoe groot het er uit ziet. Zou het zeer doen? Hij is echt...een stuk groter dan wat ik zegmaar gehad heb. En dan echt een stuk groter en vooral breder.
'Hé, waarom kijk je zo bang' zegt Reede waardoor ik op schrik van mijn gedachten.
'Ik....eh...ik vroeg me af of het wel...gaat..passen'
Hij grijnst gelijk naar me.
'Ik beloof je dat het zal passen. Ik zal voorzichtig zijn lieverd'
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
عاطفيةJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...