İşte başlıyoruz. SON'a mı yaklaşmak bu ? Ben sadece sevdim, ölmeyi hak etmedim.
Saat kaçtı bilmiyorum, cam açıldı. Korkarak uyandım.. Kalbimin ritimlerini vücudum da hissedebiliyordum. Yanıbaşımda ben yatarken yanan lambam yanmıyordu, karanlık boğuyordu.
Camdan gelen ılık esintiler; boynumu, yüzümü ve bedenimi okşuyordu.
Öksürük sesi duydum. Bir erkek öksürüğü. Sonra... son-ra k-kan ko-ko-kusu. Nefes alış verişlerimi dışımdan duyabiliyordum.. Aman tanrım!
"Bırak beni !!! Bırak. Katilsin sen !!"
Benim bedenimi kavrayan kolların kimin olduğunu bilmiyordum. Elektrikler yoktu. İhtiyacim olduğu zaman ne olurdu ki zaten !?
Sırtına, kollarına ne kadar yumruk attığımı hatırlamıyorum. Beni omzuna aldığında midesine bi tekme indirmiştım. Benim canım yanmış fakat o banamısın dememişti.
Bedenimi yere attı. Kaburgalarımın birbirine geçtiğini sandım. Canım çok yanmıştı. Yanıma yaklaştığını duyabiliyordum. " tak tak tak tak "
Yüzümle onun yüzü arasında ne kadar mesafe vardı bilmiyorum. Korkudan gözlerim kenetlenmişti. Belki bir karış vardı, daha fazla olma seçeneği imkansızdı. Çünkü onun leş gibi kokan nefesini ayırt edebiliyordum.
Daha fazla yaklaştı, daha fazla ve daha fazla. Burnumuz birbirine değiyordu artık, nefes alış verişlerim hızlanmıştı. Tırnaklarımı ellerime geçirmiştim.
Dudağıma hissedilir hissedilmez bir öpücük kondurdu. Midem bulanmıştı, bu neydi böyle?
Yanağıma dokundu, saçlarımı okşadı.
"K-k-imsi-sin s-sen?"
Çok yavaş ve sakin söylemiştim.
Daha da yaklaştı dudaklarımla dudakları arasında bi' kaç milim kalmıştı. Bu sefer ağzından çıkan kokunun yerine başka bir koku alıyordum. Bu onun parfümüydü. Aman Tanrım böyle bir insan nasıl bu kadar güzel kokabilir?
Ellerini yüzümde gezdirdi, sanki her karesini inceliyor gibi. Bende dokundum, ama maskesi vardı. Ellerimden tuttu.
" Her şey düzelicek Jessica." dedi usulca.
Bu ses, bu ses o'ydu. Kaçacak delik aramaya çoktan başlamıştım.
Okuduğunuz zaman beğeni yaparsanız sevinirim. İlk hikayem ve heyecanlıyım. Bu heyecanımı az da olsa gidermenizi umut ediyorum. Teşekkür ederim şimdiden.