ahojte dopredu sa ospravedlňujem za chyby a prijemne čítanie 💕
****
Hermiona
Ráno som sa zobudila na to ako niekto klope na dvere je osem hodín ráno a je to pre mňa neobvykle.Otvorila som a prekvapené tam stala kto iný ako GINNY ani som nepovedala poď ďalej a išla hneď k veci ,,dáš si čaj alebo kávu?''spýtala som sa jej ,,stačí iba čistá voda ale....ach tak toto už nedopadne dobre povedala som si ,,dneska ideme sa zabaviť'povedala ľahko ,,samozrejme že ja nie som na takéto veci ale čo mám robiť raz som jej už nie povedala,pomyslela som si''
,,Tak fajn ale iba trochu treba sa mi ešte učiť vieš totižto to teraz veľmi potrebujem''povedala som ,,Veď neboj do pól piatej budeme doma''zasmiala sa ginn
,,Prídem po teba oka?Okolo 21:00 buď pripravená a pekne sa obleč zaklopem ti na dvere keďže cez kozub už nechcem chodiť ''povedala mi s úsmevom
Radšej som sa jej ani nepýtala prečo samozrejme by som sa odpovede nedočkala
,,Dobre Herm ja už pôjdem Harry má čaká takže nezabudni ahoj''povedala a už jej nebolo
Takže pôjdem asi si niečo spraviť jesť a pôjdem sa učiť a áno nepovedala som Vám čo sa vlastne učím je to úplne zbytočne ale,opakujem si všetko od Rokfotru nie je to síce učenie skôr opakovanie veľa veci som zabudla tak prečo si to nezopakovať nie?
Nejako som tie hodiny vyležela s knihou v ruke a ani som si neuvedomila a bolo 20:03 rýchlo som išla do sprchy umyla si vlasy potom som ich kuzlom vyrovnala poviem Vám že už nie sú až tak kučeravé aké boli ale stále som spokojnejšia keď mám rovné cítim sa tak ,,SEBAVEDOMO''no koniec týchto mojich reči a idem sa pozrieť do skrine čo tam budem asi maximálne 30 minút keďže môj šatník nieje boh vie čo ale potom som uvidela šaty ktoré som dostala od svojej mamy k narodeninám krásne červene šaty .Tak a teraz presne viem čo poviete ,,s nudnej knihomolky takáto ako to povedať sexica je až veľké slovo čo tak dospelá žena''
Áno nie je to síce môj vkus však to až priveľa odhaľuje ako zakrýva ale do klubu sa chodí raz za týždeň aspoň ja to tak mám ale keď si tak spomeniem kedy som ja bola v klube tak jedine s ronom ale to som si až tak neužila vždy sa opil a išli hneď domov super no nie.Dobre koniec omáčok idem sa prezliest.Obula som si topánky na vysokom podpätku ,,hermiona ty si sa úplne zbláznila vyzerám ako nejaká štetka''pomyslela som si.No dobre až tak zle to nevyzeralo ale nebola som nejak z toho dvakrát šťastná ale čo nespravím pre najlepšiu kamarátku.Ako som ju spomenula odbilo presne 21:00 aká je presná otvorila som dvere a padla jej sánka ,,Wow Hermiona si prekrásna nádherná omojbože dneska sa budú o teba biť'' povedala hrdo.Ach jaj ako ja ju milujem ,,Aj ty sú prekrásna čudujem sa Harrymu že ta vôbec pustil'' ,,Tak veď vieš no povedala som mu že potrebuješ pomôcť tak má pustil'' vôbec som nevedela ako to ginn mysli no nechala som to radšej tak.
Ginny:Vonku bolo reálne prijemne tak sme vystúpili z taxíka a išli do klubu ale pozor do muklovského klubu.Bolo to divné myslela som si že pôjdeme inde niekam kde to bude ako v čarodejníckom klube ale keď to nevadilo Ginny tak som to neriešila bola som rada ona samozrejme prostí muklom nemá nič.
Objednali sme si pri bare nejaký alkoholický nápoj ani neviem čo to bolo no ale miešal miešal.Sadli sme si za boxi.Ja som bola chrbtom otočená k východu klubu a odrazu do mna ginny buchla ,,Hermionaa neuveríš kto prešiel cez hen te dvere klubu'' povedala mi otočila som sa a padla mi sánka toho tu som absolútne nečakala samozrejme že sme pokukovali ale mal asi taký pocit že naň niekto pozerá pozrel našim smerom a hneď sme sa uhly ale samozrejme keď ginn sedela oproti mne tak si všimol prvé ju.Ach bože prosím nech sem nepríde prosím modlila som sa......Páči sa Vám to ?mam dať pokračovanie?Čo si myslite kto je ta osoba ktorú tak veľmi Hermiona nechcela stretnúť ? a prepáčte za moje písmo raz je take a take ale učím sa takže sa snažím
YOU ARE READING
Čo bolo po Rokforte?
RomanceHarry Potter a Ginny Weasleyova tvoria pár ano konečne!! Ron a Hermiona sa rozišli po vojne vôbec im to neklapalo ale život ide dalej to ešte vôbec netušila kto do jej života len tak v behne (ok takto by som to nenazvala ale veď poho)...