2

843 73 69
                                    

1 თავი

ეს ყველაფერი ერთი წლის წინ მოხდა. ჯონგუკი და ლისა ახლაც არიან ურთიერთობაში და ცნობილი არიან როგორც "იდეალური წყვილი მთელ კეიპოპ ინდუსტრიაში."

Seoul music awards-ზე ბლექფინქის პერფომანსის დრო დადგა. "As if it's your last"-ის სიმღერის დროს, როცა ლისა ცენტრში მოექცა, კამერა ბითიესისკენ მიმართეს და ისინი მთელ ეკრანზე გამოჩნდნენ. ისინი მათ მხარს უჭერდნენ, ამაყი ძმებივით უყურებდნენ და ჯონგუკს აჯავრებდნენ.

"Playing with fire"-ის პერფომანსის დროს როდესაც ლისამ  "look at me, look at me now"-თქვა, კამერამ ჯონგუკს გადაუღო რომელმაც მომხიბვლელად ჩაუკრა თვალი და მთელი მაყურებელი გააგიჟა, ბიჭები კი გიჟივით იცინოდნენ. ჯიმინმა დაბლა დაიხედა და ჩაიცინა. მიუხედავად იმისა რომ უკვე ერთი წელი გავიდა მას მაინც ტკივა გული ყოველ ჯერზე რამდენიც ჯონგუკი ლისას ეხება, მაგრამ ის ყველანაირად ცდილობს რომ ეს ყველაფერი თავიდან აირიდოს, და არაფერი შეიმჩნიოს.

სცენაზე ლისამ ჩაიცინა და გაწითლდა. ჯენიმ და ჯისუმ ერთმანეთს გაუღიმეს, როზემ კი ლისას თვალი ჩაუკრა და სიმღერა გააგრძელა. ბლექფინქის პერფომანსის დასრულების შემდეგ ბითიესი გამოვიდა "DNA" და "Mic drop"-ით.

გადამღებმა ლისასაც იგივე გაუკეთა ჯონგუკის სიმღერის დროს. განსაკუთრებით მაშინ როდესაც ჯონგუკი "Mic drop"-ის დროს სექსუალურად ცეკვავდა. ლისა არმის და ბლინქების შეძახილებზე გაწითლდა და უხერხულად გაიცინა.

მათი პერფომანსის შემდეგ ბიჭები კულისებში დაბრუნდნენ და დივანზე დაეშვნენ, მანამ სანამ რამდენიმე წუთში უკან დაბრუნდებო
ოდნენ.ჯონგუკი იდგა და წყალს სვამდა როდესაც მისი ყურადღება ჯიმინმა მიიქცია.

ის ძალიან ოფლიანი იყო. მისი თმა არეული იყო და ტუჩები შესიებული რადგან ამ წამს მოიშორა ტუჩებიდან წყლის ბოთლი. მისი კანი ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა. ჯონგუკმა ის  თავიდან ფეხებამდე დაათვალიერა.
მისი სქელი და მყარი ბარძაყები ძალიან კარგად გამოიყურებოდა ამ მოჭერილ შარვალში. მისი უკანალი კი იდეალური იყო. ჯონგუკმა თავისდაუნებურად ტუჩებზე ენა გადაისვა და მალე ტრანსიდან გამოვიდა როცა თეჰიონმა ტაში დაუკრა პირდაპირ მისი სახის წინ.
"რა ჯანდაბას ვუყურებდი?"- ჯონგუკმა გაბრაზებულად კითხა თავის თავს.

STRAIGHTWhere stories live. Discover now