6.DÍL -Konečně doma

1.2K 45 2
                                    

Amy:

"Tak vítej doma Thomy." Otevřel nám dveře Harry a já s Thomym v náručí vešla do domu. Pokojík pro Thomiho jsme měli připravený už měsíc dopředu, ale ke smontování postýlky se Harry pořád neměl.

"Už jsi smontoval tu postýlku?" koukla jsem se na něj a on se smíchem přikývl. http://www.sheesham.cz/www/cz/shop/detske-pokoje-0-6-let/detsky-nabytek-tetra-sestava-ii/?tpl=product_detail Položila jsem malého do postýlky, protože cestou v autě usnul.

"A teď máme chvíli jen pro sebe." Objal mě zezadu Harry a začal můj krk obsypávat polibky. Otočila jsem se k němu čelem a začali jsme se vášnivě líbat. Nadzvedl mě do vzduchu a já mu omotala nohy kolem pasu. Došel se mnou do ložnice, kde mě položil na postel a rukou mi zajel pod triko.

"Harry. Ještě ne." Odtáhla jsem se od něj a on se naštvaně svalil vedle mě.

"A kdy?" zeptal se a stále koukal do stropu.

"Ještě šest týdnů." On se naštvaně zvedl a odešel do kuchyně. Co mu je? Vždyť moc dobře věděl, že to po porodu nepůjde. Thomy začal plakat a tak jsem pro něj šla do pokojíčku. Potom jsem s ním šla do kuchyně, připravit mu sunar. V nemocnici mi řekli, že nemám mléko a tak mu musím dávat umělou výživu. Když bylo mléko hotové, dala jsem ho Thomymu a chtěla si s ním jít sednou do obýváku, ale před dveřmi jsem se zastavila. Harry s někým telefonoval.

"Dobře. Za chvíli jsem tam," řekl a potom se zvedl a šel ke dveřím.

"Někam jdeš?" šla jsem za ním. On si mezitím stihl obout boty.

"Ehm… jo. Volal mi Niall, že se chce prý sejít," řekl a oblékl si kabát.

"Aha." Nic víc jsem mu na to neřekla a šla jsem do obýváku. Slyšela jsem klapnout dveře a tak jsem vzala do ruky telefon a vytočila jsem Niallovo číslo.

"Ahoj, Amy. Tak jak se máte první den doma?" zeptal se hned jak to zvedl.

"Ahoj, Ni. Dobře. Chci se jen zeptat, přijdete tedy dnes s Emily a Mikem?"

Emyli je Niallova manželka a Mike je jejich roční syn.

"Jasně. Za chvilku jsme tam, jak jsme se domluvili."

"Dobře. Budu se těšit." Položila jsem telefon na stůl a začala jsem přemýšlet. Proč mi Harry lhal? Proč mi neřekl pravdu, o tom, kam jde.

Niall s Emyli u nás byli až do sedmi do večera. Já šla malého vykoupat a potom jsem ho dala do postýlky a šla si taky lehnout. Harry stále nebyl doma a telefon mi nebral. V noci jsem se moc nevyspala. Thomy pořád plakal a já nevěděla, co mu je.

Harry:

"Někam jdeš?" uslyšel jsem Amyn hlas, když jsem si bral boty.

"Ehm… jo. Volal mi Niall, že se chce prý sejít." Oblékl jsem si kabát, že už vyrazím.

"Aha." Amy odešla a já rychle nasedl do auta a vyjel jsem.

"Harroušku. Chyběl jsi mi." Políbila mě Moly, hned jak jsem vystoupil z auta.

"Ty mě taky." Usmál jsem se a zajel jí rukou na zadek. Chvíli jsme se jen tak líbali, ale potom jsem ji nadzvedl, ona omotala své štíhlé nožky okolo mého pasu a já s ní zašel k ní do bytu. Strhla jsem z ní její ušlé minišaty a ona mi stáhla triko. Rozepl jsem si pásek od kalhot a ještě než mi spadli na zem i s boxerkami, jsem ze zadní kapsy vytáhl kondom.

"Bylo to úžasný," řekl jsem zadýchaně, když jsem se svalil vedle ní.

"To teda bylo." Zajela mi rukou do vlasů a vše se ještě několikrát opakovalo. Domů jsem dorazil až k ránu, někdy okolo čtvrtý. Šel jsem do ložnice v domnění, že tam bude Amy. Nebyla. Šel jsem do dětského pokojíčku a našel jsem Amy, jak spí v houpacím křesle a v náručí drží Thomyho. Položil jsem ho do postýlky a Amy jsem odnesl do ložnice. Spala jak zabitá. Já sám si lehl vedle ní a spokojeně usnul.

Amy:

Ráno jsem se probudila ve své posteli a vedle mě spal Harry. Zvedla jsem se a šla si udělat snídani než se malý vzbudí. Seděla jsem v kuchyni a pila svůj malinový čaj, když přišel Harry.

"Ahoj, lásko." Zaculil se na mě a chtěl mě políbit, ale já se odtáhla.

"Kde jsi byl?" zeptala jsem se ho ostře a on se na mě nechápavě podíval.

"S Niallem, říkal jsem ti to přeci." Zase ty jeho kecy.

"Já chci, ale slyšet pravdu, kde jsi včera a v noci byl? Niall tu včera byl i s Emily a Mikem." Propálila jsem ho pohledem.

"Fajn… byl jsem v baru," odsekl mi a nalil si hrnek kávy. Thomy akorát začal plakat a tak jsem ho šla nakojit. Ještě jsem ho přebalila a šla jsem ho dát do kočárku a chtěla jsem tet do krámu.

"Kam jdeš?" přišel zamnou do chodby Harry, když jsem si obouvala boty.

"Do krámu," řekla jsem nepříjemně a práskla za sebou dveřmi. Ani si nedokážete představit, jak mě naštval. Já moc dobře vím, že v baru nebyl, ale jedna moje část tomu chce věřit, protože ta druhá, se bojí zjistit pravdu.

"Amy?" uslyšela jsem za sebou ženský hlas, když jsem stála u pečiva.

"El, ráda tě zase vidím." Usmála jsem se a objala ji.

"Já tebe taky. Jak se máte?" zeptala se s úsměvem a nakoukla do kočárku kde spinkal Thomy. Je tak roztomilý, když spí a zároveň podobný Harrymu.

"Jo, máme se fajn. Jen Harry mi lhal o tom, kde včera byl," řekla jsem smutně a ona se na mě ustaraně podívala. Povídali jsme si a ona mě šla doprovodit domů. Před domem se mi, ale naskytl pohled, který jsem doufala, že se nikdy nestane skutečností.

Táta vs. HarryKde žijí příběhy. Začni objevovat