13.DÍL -Tony

910 37 1
                                    

"Tak proč se na tebe tak lepil?" Jeho obličej se začínal měnit v rajče. No co začínal, on už jako rajče vypadal, teď začínal nabírat barvu jako čerstvá láva.

"Harry, prosím, uklidni se. Nic s ním nemám a nikdy jsem neměla. Vždyť víš, jací jsou. Jen přišel provokovat. Přesně tohle chtěli, abychom se hádali." Snažila jsem se mluvit klidně a pomalu jsem šla k Harrymu. Chytla jsem ho za ruku a stále jsem se mu dívala do očí.

"Věř mi," hlesla jsem.

"Máš pravdu. Jsem blbec, že mě to nenapadlo hned. Promiň." Omluvně se na mě podíval a já ho políbila.

"To je v pohodě," pousmála jsem se a šla do kuchyně připravit malému mléko, protože by se měl každou chvíli vzbudit a zase bude mít určitě hlad. Sáhla jsem si do kapsy od mikiny a vytáhla jsem složený papírek. Kde se tam vzal? Rozložila jsem ho a začala číst.

Amy, Amy. Jsi opravdu nepoučitelná. Jestli chceš důkaz, že tě podvádí dál, přijď dnes v noci, přesně v devět, do baru Stars.

Co to má sakra znamenat? Dělá si ze mě srandu? Tak tohle už jako fakt Nath přehnal. Ale jít bych tam…..Ne, sakra Amy, na co to zase myslíš. Harry tě už nepodvádí. To už jste si vyjasnili.

"Amy, večer jdu za Joshem, zvládneš to tu sama?" Objal mě zezadu Harry. Rychle jsem schovala ten lísteček a s úsměvem kývla.

"Jasně, jen běž." Políbila jsem ho a to už bylo mléko pro malého hotové. Harry odešel do ložnice a já šla malého nakrmit. Byl tu ale jeden problém. Jestli chci jít večer do toho baru, někdo musí pohlídat Thommyho.

"Tak já jdu lásko." Přišel ke mně Harry a objal mě.

"Tak si to užijte," usmála jsem se na něj a on odešel. Položila jsem malého do postýlky a šla jsem zavolat Emily. Chtěla jsem zavolat El, ale potom mi došlo, že by to nebyl moc dobrý nápad kvůli tátovi.

"Ahoj Amy." Em zněla vesele.

"Ahoj. Promiň, že tě otravuju, ale potřebovala bych, jestli bys nemohla dneska večer pohlídat Thommyho." Měla jsem strach z její odpovědi.

"Jasně. V kolik tam mám být," řekla nadšeně. Em má totiž malého strašně ráda.

"V osm."

"Dobře, budu tam." Položila jsem to a začala jsem přemýšlet. Jestli to byl dobrý nápad.

Bylo osm a domem se rozezněl zvonek.

"Ahoj. A ještě jednou moc děkuju, že jsi přišla." Objala jsem Em hned mezi dveřmi.

"Ahoj. To je v pohodě. A proč vlastně potřebuješ hlídání?" zeptala se trochu nechápavě. Já si povzdechla a zavedla ji do obýváku.

"No víš, dneska v parku za mnou přišel Nathaniel. Doma jsem potom zjistila, že mám v kapse tenhle lísteček." Podala jsem jí ho a ona začala hned číst.

"Páni. No, já…podle mě tě ale Harry už nepodvádí. Miluje tě a Thommyho taky," začala mluvit zmateně Em.

"Já vím, ale…..dlouho jsem přemýšlela, jestli tam mám jít. Já vim, že nás miluje, ale….má pravdu. Podvede jednou, může podvést znovu. A se mnou si teď neužije," řekla jsem smutně a po tváři mi začala téct slza, kterou jsem hned setřela. Em mě starostlivě objala. Vysvětlila jsem jí, kde má malý všechny věci a potom jsem se šla převléct. (média) Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

Do toho klubu jsem dorazila pět minut před devátou. Sedla jsem si k jednomu stolu a koukala se okolo sebe. Nikde jsem nikoho neviděla. Objednala jsem si jenom minerálku a řekla si, že tu počkám do půl desátý a pak půjdu. To byl teda pěkně blbej nápad Amy.

"Amy, Amy jsi to ty?" Uslyšela jsem za sebou něčí hlas.

"Tony? Páni, co ty tu děláš?" hlesla jsem užasle a hned ho šla obejmout. S Tonym jsem chodila do školy, ale on se potom přestěhoval do Ameriky.

"No to bych se měl ptát spíš já tebe, ne. Jak to, že nejsi doma s prckem?" zeptal se a sedl si na protější židli.

"Měla jsem se tu s někým sejít, ale jak tak koukám, nedorazil," řekla jsem a on se usmál.

"No tak to udělal dobře, že nepřišel. Aspoň si můžeme popovídat," zasmál se. Ještě další dvě hodiny jsme si povídali.

"Hele Tony, jsem ráda, že jsem tě zase viděla, ale už budu muset jít." On se na mě smutně podíval a šel mi pomoct obléct kabát. Jenže se stalo něco, co jsem vůbec nečekala. Začal mě líbat.

"Co děláš?" vykřikla jsem a vrazila mu facku.

"Promiň," hlesl a políbil mě znovu. To se, ale okolo nás objevilo několik foťáků a začali nás fotit.

"Debile." Vrazila jsem mu další facku a s brekem jsem běžela domů.

Táta vs. HarryKde žijí příběhy. Začni objevovat