Amy:
"Začalo se o tvm zmizení psát v novinách. Ale tvůj milovaný Harry nikde. Jakoby se propadl do země. Nehledá tě." Zasmál se Nath, který seděl vedle mě za zemi a četl si noviny.
"Jsi pěknej hajzl. Harry mě hledá, stejně jako ostatní. A až mě najdou, tak si to pěkně odskáčeš," sykla jsem na něj, ale jeho to rozesmálo ještě víc.
"Tak si věř. Ale zapřemýšlej. Už jsou to dva týdny, co jsi tady a oni se ještě nikde neobjevili. Ani v novinách nikde. Nehledají tě. Je jim bez tebe líp," sykl a odešel. Dala jsem si hlavu do dlaní a po tvářích mi zase začaly téct slzy. Asi má pravdu. Nehledají mě. Harry mi dal jasně najevo, že už mě nechce v životě vidět. Nikdo mě nehledá. Je jim beze mě líp. Nechápu, proč mi to za celé ty dva týdny nedošlo.
Harry:
Sedím ve vile na křesle a přemýšlím. Přemýšlím nad tím, co se za poslední měsíce událo. V ruce držím zásnubní prstýnek, co jsem dal Amy. Jsem vážně strašnej vůl. Strašnej.
"Harry, zvoní ti telefon." Drcl do mě Zayn a já hned vystartoval a běžel do kuchyně pro telefon.
"Prosím." Celý nedočkavý jsem doufal, že je to Amy, že je v pořádku.
"Tak koukám, že držet se dál od medií ti nedělá problém." Zasmál se ten chlápek.
"Udělal jsem co jste chtěli, tak už ji pusťte," řekl jsem naléhavě, ale on se začal smát ještě víc.
"To sice ano, ale přece sis nemyslel, že to bude tak snadné. Mám pro tebe ještě další úkol." Zavládlo delší ticho, než znovu začal mluvit. "Půjdeš hezky někam do baru, sbalíš nějakou roštěnku a vyspíš se s ní. A aby to nebylo tak snadné, chci, abys mi poslal video jak jí nefikneš." Zasmál se a mě tím vyrazil dech.
"T.to neudělám," vykoktal jsem rozhodně.
"No jak myslíš. Tak každým dnem čekej zásilku s tělem tvé mrtvé snoubenky."
"Tak dobře. Jen jí prosím neubližujte," vyhrkl jsem rychle a po tvářích mi stékaly slané potůčky slz.
"Takhle se mi líbíš. Na tenhle email…." Jakmile mi ho nadiktoval, položil to. Já si ztěžka sedl zpátky do křesla a všichni netrpělivě čekali, co jim řeknu.
"Chce, abych podvedl Amy." Vzlykl jsem oni na mě jen zděšeně zírali.
"Souhlasil jsi?" prolomil to ticho nakonec Niall.
"Musel jsem. Nejdříve jsem odmítl, ale on by ji zabil." Zvedl jsem se a šel najít kameru. Sedl jsem si v nedalekém baru a lil do sebe jednoho panáka za druhým. Asi po půl hodině si vedle mě sedla vysoká a hubená blondýnka. Kopl jsem do sebe ještě jednoho panáka a šel jsem na to. Hnusilo se mi, že podvádím Amy a ještě ke všemu si to natáčím. Když bylo po všem, vypařil jsem se i s kamerou. Doma jsem to přetáhl do počítače a poslal to tomu parchantovi. Šel jsem si dát pořádnou sprchu a pak si šel lehnout.
Amy:
Je tu další den. Další dlouhý a odporný den v tomhle špinavé sklepě. K snídani mi zase donesl jen such chleba a vodu.
"Přinesl jsem ti dárek, zlatíčko." Přešel ke mně Nath a políbil mě do vlasů. Chtělo se mi z něj zvracet. Odtáhla jsem se od něj a on se zasmál.
"No, tady máš ten dárek." Postavil přede mě notebook a pustil tam nějaké video. Po chvíli mi došlo, co to je. Někdo si to tam s někým rozdával.
"To mi jako pouštíš tvoje domácí porno?" podívala jsem se na něj pobaveně a znechuceně zároveň.
"Jen koukej dál." Nechtěla jsem, ale potom jsem uslyšela jméno, které vykřikla tak holka a já se prostě musela podívat. Musela jsem se ujistit, že to není pravda. Bohužel byla. Byl to Harry s nějakou blondýnou. Po tvářích mi začali téct slzy a mým tělem začaly otřásat vzlyky.
"Tak co, už mi věříš, že na tebe zapomněl? Jsi mu ukradená. Našel si za tebe náhradu. Nikdo tě nehledá." Zasmál se a začal do mě kopat. Kopal mě do břicha, do hrudi i do hlavy. Poslední ránu mi uštědřil do hlavy, tak silnou, že jsem neudržela víčk a , propadla se do temnoty.
Harry:
Sakra, já jsem takovej vůl. Vůbec jsem ho neměl poslouchat. Sakra, co jsem to provedl. Vždyť jsem ji ZASE podvedl. Hlavou mi vířilo tolik myšlenek, že jsem se nedokázal pořádně soustředit na žádnou z nich. Od té smrště myšlenek mě zachránil telefon. Zase neznámé číslo.
"Ano?" zeptal jsem se rozklepaným hlasem.
"Musím uznat, že v posteli jsi kanec. Ale Amy zřejmě nemá stejný názor." Zasmál se a mě popadl hrozný vztek.
"Ty hajzle. Svině jedna," začal jsem na něj chrlit jednu nadávku za druhou.
"Chtěl jsem ti dát už poslední úkol, ale jak vidím, nestojíš o něj." Zasmál se položil to.
"C-co? Hej, hej si tam?" začal jsem křičet a když se nic neozývalo mrštil jsem telefonem proti zdi. Domem se rozezněl zvonek. Neměl jsem chuť tam jít.
"Harry, pojď sem. Tohle bys měl slyšet," zahulákal Liam a já tedy neochotně šel dolů. V obýváku seděl na gauči…
ČTEŠ
Táta vs. Harry
Fiksi PenggemarCo se stane, když se dcera Louise Tomlinsona zamiluje do jeho nejlepšího přítele Harryho Stylese? Překážkou mezi jejich láskou není jen Louis, ale také věk.