2

384 61 30
                                    

"Son incelemeler yapıldı mı?"

Jisoo başının etrafında toplanmış olan doktor ve hemşireler daraltmaya başlamıştı. Bir an önce gitmeleri için içinden tanrıya dua ederken doktorların işi bitmiş Jisoo'nun başından ayrılmıştı.

Derin bir nefes alıp rahatlayacağını düşünürken göğüs kafesinde hissettiği acı inlemişti ufaktan.

Dışarı çıkmak üzere olan doktorlardan birisi Jisoo'nun acı ile inlemesini duyarak tekrar içeri girmişti. Jisoo'nun yanına gelip gülümseyerek konuşmaya başladı.

"Bir yeriniz mi ağrıdı Bayan Kim?"

Doktor Jisoo'nun serumunu kontrol ederken Jisoo zorda olsa cevap vermişti başında ki doktora.

"Kaburgalarım ağrıyor biraz. Derin nefes alınca özellikle."

Harekat etmeye çalışmıştı biraz. En azından olduğu yerde doğrulmaya lâkin ne göğüsünde ki ağrı ne de doktor izin vermişti buna.

"Birkaç hafta önce buraya geldiğiniz de dört kaburganız kırılmıştı. Onların acısı olabilir. Lütfen doğrulaya veya hareket etmeye fazla çalışmayın. Sizin yararınız için."

Jisoo kafasını sallayarak doktorun dediğini onaylamıştı. Galiba sadece sedye'de yatmaktan başka şansı yoktu. Doktor dışarı çıktıktan sonra kafasını dinleyip uyumak istemiş ve gözlerini kapatmıştı.

Tam o sırada odanın kapısının açılması ve içeri sedye ile gelen başka bir hasta ile uykusu bölünmüştü.

Kimin geldiğini merak edip hafifçe ve zorla kalkmıştı. Gelen hastanın hala yüzünde yara bere izleri dururken onunda kendi kadar ağır bir kaza geçirdiği belliydi.

Doktor aynı kendisine yaptığı gibi onunda serumunu kontrol edip odadan çıkmıştı. Sedye'de ki kadın hafifçe kafasını yukarı doğru kaldırdığında Jisoo'yu fark etmişti.

Jisoo gülümseyerek kıza baktığı zaman genç kadında ona gülümsedi.

"Merhaba."

Jisoo'nun merhaba diyişine karşı sadece kafa sallamıştı karşısındaki kadın. Utangaç olduğu belli oluyorken Jisoo haftalardır duyduğu yanlızlığı yeni arkadaşı ile tanışarak giderebilirdi.

"Ben Jisoo. Tanışmak istersin belki."

Jisoo'nun davetkar tavrı kızı cezbeditmiş olacak ki konuşmaya başlamıştı.

"Tzuyu bende. Chou Tzuyu."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hospital friends ➥ tzuyu + jisoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin