Hepinize mucizeli günler. Belkide ilk defa adımı duyacaksınız. Ben: @_angel_darling
Nasılsınız efenim, günüzünüz nasıl geçiyor? Umarım mükemmeldir.
Şimdi sizlerle hem eğlenceli hem de hafıza zorlayan bir test yapacağız. Testte en fazla doğruya sahip kişi kazanacak ve bir sonraki bölümü ona ithaf edeceğim. Birinci testimiz şöyle olacak; Size karakterler söyleyeceğim sizde o kişilerin akumalı halini söyleyeceksiniz.
(Eğer bir kişi iki kere akumalandıysa biriniz söylemeniz yeterli)
İyi şanslar
1) Luka Chouffaine?
2) Kagami Tsurugi?
3) Lila Rossi?
4) Chloe Bourgeois?
5) Nino Lahiffe?
6) Alya Cesaire?
7) Alix Kubdel?
8) Nathaniel Kurtzberg?
9) Tom Dupain-Cheng?
10) Chat Noir (Adrien Agreste)?
11) Natalie Soncour?
12) Chris Lahiffe?
13) Rose Lavillant?
14) Sabrina Raincomprix?
15) Mylene Haprele?
Evet sanırım biraz kolay oldu, neyse zaten dersler beyninizi yoruyor bende yormak istemem. Şimdi sıra ikinci testimiz geldi İkinci testimizde ise; Size Chat Noir esprileri yazacağım sizde bölümde akumalanan kişileri yazacaksınız.
İyi şanslar.1) Kafiyeli söz gerkiyor.
2)Belkide çocuğun klostrofobisi vardır canım.
3) Kedilerin hazırlanması biraz uzun sürer.
4) Paris'in en iyi dondurması sendeymiş!
5) Hep bir süs balığı istemiştim.
6) Beni pisi balığı falan mı sandın?
7) Siyah sence de gözlerimi öne çıkarmıyor mu?
Evet testimiz bu kadardı umarım eğlenmişsinizdir. İki testten en çok doğru yapana bölümü ithaf edeceğim.Kazanan 25 Ocakta açıklanacak.
Eğer beğendiyseniz bölümü oylamayı lütfen unutmayın.
Şu sıralar beyninizin ve bedeninizin sağlığına dikkat edin. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim!
Özlü sözümü söylemeden gidemem CNDKLSSKKSKSKDKS
Bir Angel kadar masum ve iyi kalın 🌠💛
Not: @Kedicikprensesi ve @daisybug- adminlerinin kişisel hesapları şu an için kapalıdır. Sorularınızı dm 'mizden sorabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Anketler
Fanfiction@kittyfangirls'ün eğlenceli mucize dünyasına hoş geldiniz!!!! Mucize fanları buraya koşun! Mucize ile ilgili anketler, oyunlar, bilmeceler ve daha pek çok fazlası için Mucize Anket adlı kitabımımıza tıklaman yeterli. O zaman ne duruyorsun? Hadi bize...