Bölüm 5

123 11 0
                                    

"Şimdi ne yapacağız yani?" dedi Richie. Liseli'ye baktı. Liseli esniyordu.

"Yatacak bir yer." dedi Liseli esnemesi bitince. Richie güldü ve cevap verdi.

"Öyle olsun."

O sırada merdivenlerden gelen birkaç patırtıyla merdivenlere doğru baktılar.

Patırtının ardından merdivende bir kız görüldü. Kız hızla liseli ve Richie'nin üzerine koşuyordu.Siyah saçları koşuştururken titriyordu.Richie ve Liseli kıza doğru bakarken kız Richie'nin üzerine atıldı ve ona sıkıca sarılıp kolona yapıştırdı.

"Neler oluyor-!" derken Liseli arkadan gelen üniformalı adamları gördü.

Richie, neler olduğunu anlamasa da kız Richie'ye sürekli

"Özür dilerim. Özür dilerim." diyordu.

Sonra kız, Richie'nin dudaklarına yapıştı.

Liseli şaşırmış bir şekilde onlara bakarken üniformalı adam Liseli'yi dürttü.

"Pardon bayım, burada bir kız gördünüz mü? Buraya inmişti."

Liseli kafasını salladı,

"Şu tarafa doğru gitti koşarak." dedi tren garının diğer ucundaki merdivenleri göstererek.

Polisler teşekkür edip hızla oraya koşmaya başladılar.

Kız, polislerin gittiğini anlayınca Richie'den uzaklaştı.

Richie öpücüğün etkisinde, salak salak etrafa bakıyordu.

"Özür dilerim. Özür dilerim!" dedi kız hızlıca, kafasını öne eğerek.

Liseli, derin bir nefes alarak kahkaha attı.

"Her buraya gelişimizde böyle güzel bayanlar bizi bulacaksa sık sık uğramamız lazım!"

Richie Liseli'ye bakarak güldü.

Kız ikisine baktı ve sustu.

"Polislerden kaçman gerek diye illa öpmene gerek yoktu." dedi Richie.

Kızın yüzü kızarmaya başlayınca Richie telaşla cümlesini düzeltti.

"Yani-Yani öyle değil."

"Bırak bırak. " dedi Liseli gülerek.

"Bırak da bayan açıklasın " dedi Liseli kıza bakarak.

Uzun, siyah saçlı, biraz etine dolgun bir kızdı. Üzerinde beyaz bir gömlek, altında ise kısa bir kısa bir şort ve bütün bacağını kaplayan, kalın görünen siyah bir çorap.

Yüzü biraz kirli gözüküyordu. Saçları biraz dağılmıştı ve yüzünün bir kısmını kapıyordu. Yüzünü olabildiğinde yere eğse de yüzünün kızardığı belli oluyordu.

"S-size bir şey söylemek zorunda değilim!" dedi kız telaşlı bir şekilde.

Liseli, kızın lafının hemen ardından

"Tamam." dedi ve kızın yanından geçip merdivenlere doğru yürümeye başladı.

Richie de onu onaylar biçimde takip etmeye başladı.Kız ikisinin ardından baktı.

"Soracak bir şeyiniz yok yani?"

Liseli arkasını dönerek konuştu,

"Yoo."

Ve yürümeye devam etti.Kız birkaç saniye bekledi, öfledi ve püfledi. Liseli ve Richie merdivenlerden yukarı doğru çıkarken koşuşturup onları yakaladı.

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin