Hoi ik ben melody ik ben niet echt populair op school maar dat gaat veranderen lees dus maar verder in mijn dagboek.
Maandag 1 januari
Het was vandaag het zelfde als altijd saai sloom en sneu en weet je waarom ?
mijn vrienden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. ze zijn nu dus ook weer populair echt ik snap niet hoe ze dat in de brugklas voor elkaar hebben gekregen.
Maar ja ik ga maar eens naar huis eens kijken wat pap en mam aan het doen zijn.
En eenmaal thuis zijn pap en mam niet eens thuis.
Dus ga maar naar opa en oma tot pap en mam thuis zijn.
Bij opa en oma is het altijd leuk ik mag daar ook vaak heen.
Ik ga mijn vader en moeder even appen of ze thuis zijn.
En het antwoord dat ik kreeg is: ja we zijn thuis.
Dus ik ging naar huis en ging thuis eten en naar bed.
Dinsdag twee januari
Vandaag werd ik opeens gepest ik weet niet waarom maar ik vind het Echt niet leuk dus ga ik maar naar de juf om te zeggen dat ik gepest word en dan zegt de juf vast weer: o dat valt toch wel mee zeg maar tegen de genen die pesten dat ik ze zal aanspreken.
Maar ja dat zal de Juf wel niet doen. Ik moet naar huis one we moeten nog naar mijn nichtje die moeten we ophalen want ze komt bij ons slapen.
Die avond met mijn nichtje:
Mijn nichtje wil niet slapen echt heel erg stom en toch slaapt ze zo binnen tien minuten.
Woensdag 3 januari
Eenmaal op school vermeiden mijn vrienden me omdat ik niet populair ben maar dat gaat veranderen want ik heb stappen bedacht om populair te worden maar ik weet alleen niet of ze werken. En nu zijn hier de stappen:
Stap 1 nieuwe mooie en dure kleren gaan kopen.
Stap 2 make up kopen.
Stap 3 mooie sieraden en schoenen kopen.
Stap 4 naar school gaan met die mooie kleren.
Stap 5 bij mijn vrienden aansluiten om te proberen populair te worden.
Dat waren de stappen om populair te worden.
Nu morgen maar eens kijken of ze werken.
Donderdag 4 januari
Ik ben zo benieuwd of al die tips gaan werken
Op school: echt iedereen kwam op mij af en zelfs mijn populaire vrienden.
Dus ik denk dat ik wel populair ben ik hoop het maar.
Die avond: mam pap ik ben thuis mag ik jullie wat vertellen.
Pap en mam zeggen: ja hoor kom maar ik luister en pappa ook.
Ik heb verteld wat er gebeurde op school en weetje wat ze zeiden:leuk. S'avonds pap mam ik ga slapen.pap en mam zeggen: welterusten.
Vrijdag 5 januari
JE LEEST
niet populair dagboek
DiversosHet is een boek dat gaat over iemand die niet populair is en de tweede dag gepest word in de brugklas Als je meer wilt weten zal je toch echt het boek moeten lezen.