Part 2

269 6 0
                                    

Donna POV

"Veel plezier mijn kleine meisje, trots op jou" Anne geeft mij een kus. "MAAAM, iel doe normaal gek, ik ben al bijna volwassen" ik veeg de lipstick afdruk van mijn wang. "Je bent pas 13 lieverd, nog lang niet volwassen" lacht Anne. "Pff. Waarom moet je me zo pesten" Ik pak mijn fietssleutels en loop naar de deur. "DOOEEI MAM, TOT VANMIDDAG."

*op school*

"Haaii Donna" Amber roept me en samen lopen we naar de les. "Shit, daar heb je Noa, kom we gaan naar je kluis?" Ik trek Amber al half mee naar haar kluis en dan hoor ik : "HE SLET, laat je slaafje eens los, ze kan zelf ook wel lopen." Noa moet zohard lachen om dr eigen grap, ik wil dr zo hard slaan maarja, dan krijg k zoveel problemen. Amber neemt het voor me op:" Laat dr met rust meid, ze heeft t moeilijk eh, je krijgt echt klappen als je zo doorgaat." We lopen langzaam door maar dan opeens voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om en daar staat Rosalia ze slaat me hard in me gezicht. "Sorry, het moest van Noa." Ik loop naar Noa "Zoo, dus je vindt Amber mijn slaafje maar je bent zelf zo pussy dat je me nieteens durft te slaan en laat je Rosalia mij slaan. Stoer hoor."
Rosalia wil iets zeggen maar Noa houd haar tegen. Amber en ik lopen naar onze les. "JE BENT ECHT EEN LELIJKE HOER, NIEMAND MAG JE" hoor ik Noa nog schreeuwen. Er rolt een traan over me wang. Amber vraagt of ze me kan helpen maar dan zegt ze vast weer dat Amber me slaafje is. Ik snap echt niet dat Amber met me om wil gaan, ze is zo knap en aardig en ik ben zo'n lelijke nerd zonder vrienden...

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu