"I 2015 brugte mennesket 10% af sin hjernekapacitet. Idag er vi nede på 8. Dengang var den gennemsnitlige IQ mellem 90 og 110. Nu er den mellem 60 og 90.
Kun de færreste børn bliver født til at kunne bruge 10% af deres hjernekapacitet, og endnu færre udvikler sig til Genier.
Jeg er et Geni. Det er det Regeringen kalder sådan nogle som os. I deres øjne er vi farlige. En trussel. Ingen af os ved særlig meget om Regeringen. De plejer bare at blive kaldt "Regeringen" eller "Styret." Ingen har nogensinde set dem, og dem der har vil ikke fortælle om det.
De er bange for at blive forvist til overfladen.
ingen kan leve på overfladen. Under den store atomkrig, blev den umulig at leve på, og de sidste rester af menneskeheden flygtede herned. I Katakomberne."
Jeg har læst i den her bog lige siden jeg vågnede. Den er fuld af forskellige tegninger og tekststykker, men det giver ingen mening for mig. Jeg ved at det er mig, der har skrevet det, men jeg kan ikke rigtig forstå det. Alt inde i mit hoved er tåget. Jeg kan ikke engang huske mit eget navn. Jeg må virkelig være ynkelig at se på. Min hænder ryster bare ved at holde bogen, jeg var badet i sved da jeg vågnede og jeg har på fornemmelsen, at mit hår er temmelig fedtet.
Jeg prøver på at rejse mig op fra sengen, men så snart mine fødder rører gulvet, begynder en alarm at hyle, og jeg bliver stukket i ryggen af et eller andet. Jeg vakler, og så bliver alt mørkt.
YOU ARE READING
Geni
Science FictionEn pige vågner op på et hospital under jorden. Hun kan ikke huske noget som helst. Ikke engang sit eget navn. Det eneste hun har er en notesbog med en tekst hun ikke kan forstå.