Kapitola 56

46 5 0
                                    

Takže jenom chci říct žeee sledujte můj ig minyyoongi_ děkuji I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜 Přeji příjemné čtení.

Plížila jsem se opravdu jako myška ale když jsem se více a více přibližovala tak jsem uslyšela hudbu. A vím i odkud. Bylo to z našeho 'sklepa'.

"aha takže tam jsou. Mám nápad. Trochu je postraším" vzala jsem si nůž a kečup z kuchyně. Kečupem jsem si nastříkala ruku. Vypadalo to skoro reálně ale když budou v šoku nevšimnout si že je to jen kečup. Když už tak né na hned.

Začala jsem křičet z plných plic. Najednou se zastavila hudba a slyšela jsem rychlé kroky plížící se ke mě.

Najednou se rychle otevřely dveře a v nich vyběhli kluci.

"Kurva y/n co jsi dělala? Jsi snad opilá?!" řekl yoongi a rychle vzal z mé ruky nůž. Najednou se pozastavil a podíval se na mě obličejem 'děláš si srandu?' já se jen usmála a políbila ho.

"Myslela jsem že spíte" řekla jsem a odfrkla si.

"Haha vtipný a to že jsi mi málem sbůsobila infarkt je v pohodě." řekne yoongi a zakryje si tvář. Objala jsem ho a on po chvíli taky.

"Y/n málem jsem umřel CHÁPEŠ?!"  vykřikne "Já byla tak potichu málem jsem si zlomila nohy abych nesvítila před domem." řekla jsem a udělala smutný výraz.

"Dobře ty si nám udělala starost. Ale zase si si o na dělala starost." řekne hobi a udělá přemýšlící výraz.

"Prostě je to jen sranda" řekla jsem a oni kývli I když vylekaně.

"Jdeš s námi cvičit?" zeptal se mě jimin. "Musím přiznat šla bych ale už mám trochu popito" řekla jsem ale rychle jsem si zakryla pusu. "Hmm a kdo říkal že jsme blázni?" řekl Jin a podíval se na mě

"Ale to jste udělali. Já jsem to taky udělala. Byl to můj první alkohol" řekla jsem "Holky jsem musela odvézt k jejich bytu. Usly v autě a já je nezamkla a nechala u nich klíčky. Taky mě chytla policie a já se vydávala za ROSÉ!" vykřikla jsem. A oni vykulili oči "už nic nechci slyšet jdu spát." řekne Jin a společně s namjoonem odejdou.

"Jo a potkala jsem naše královny z naší bývalé školy." řekla jsem a usmála se. "musím říct že hwasa je nádherná určitě by se hodila k Jiminovi." řekla jsem a mrkla očkem na jimina. "Hah s děvkami nebudu" řekl jimin a vzdychl

"Uvidíš...změnili se." řeknu a odejdu do svého pokoje.

"Y/n?" zeptá se mě yoongi.

"copak?" zeptala jsem se na oplátku. "Ty jsi je opravdu potkala?" zeptal se mě yoongi. Já jsem kývla "Jo a vypadaly úplně jinak než dřív. Říkaly mi že se chtějí stát slavnými a že se o to snaží." řekla jsem a on kývl.

"Tak uvidíme zlato" řekl yoongi. "Budoucnost je před námi" řekla jsem a otevřela naše okno a podívala se na hvězdnou oblohu. "Strašně tě miluji" řekl mi yoongi a já ho objala. "Jednou tě požádám o ruku na našem největším tour na světě a v naší kariéře. Fanoušci budou šílet." řekne yoongi a já kývnu

"To by byl můj nejkrásnější zážitek" řekla jsem a zasmála se. "Zapomněla jsi bude" řekl yoongi a já se znovu zasmála "pardon" a oba jsme se zasmáli.

"Nádherná obloha nádhernější naše budoucnost a nejnádhernější jsi ty" řekne yoongi a já ho vtáhnu do našeho polibku.

"jdeme spinkat?" zeptám se a yoongi kývne. Oba se vydáme do postele a po chvilce usneme.

Namjin ship 15+😶

Oba jsme přišli do ložnice a začli jsme se dravě líbat. Začali jsme se vzájemně vyslékat. Položil mě namjoon na postel a začal mi dělat cucfleky a různě pusy po celém těle.

Naslinil si dva prsty a vnikl do mě. Začal jsem vzdychat. Po přípravě mi vnikl svým údem do mě.

Nebudu to rozepisovat všichni jsme zkažená prasata takže si domyslíme vše.

VELKÉ INFO PROSÍM PŘEČTETE SI!

Nom... Takže tohle je poslední Kapitola před skipem k debutu. Doufám že se líbila Kapitola.

BTW.

Taky bych chtěla říci že kapitoly budou obden možná o dva nevím bude to hodně promíchané. Sem tam něco přidám. Protože určitě znáte školu a rodinné problémy.

I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜

Školní Láska (Min Yoongi) Kde žijí příběhy. Začni objevovat