"Erken uyu kızım.Sakın korkma.Aşağıdan sesler gelebilir.Sakın aşağı inme" annem ve babam ağlıyorlardı.Saat daha 19:48'idi.Ben bu saatte uyuyamazdım ki.Bana sıkı sıkı sarılıp aşapı indiler.İçimde kötü bir his vardı.
Yağmur başlamışdı.Uyuyamıyordum.Çok susamıştım.Aşapı inip su içmek için ayağa kalkdım.Annemin sözleri aklıma geldi 'sakın aşağı inme' niye aşağı inmemi istemiyorlardı ki?
Şimşek çakdı,şimşekden korktuğumu biliyorlardı.O zaman niye yanıma gelmemişlerdi?Çok korkuyordum.Aşağı inmek için ayaklandım.Tam gidecekdim ki çalışma masamın üzerindeki mektup zarfını fark ettim.
Baban ve Annenden...
Biz babanla tatile gidiyoruz kızım.Seni almaya teyzen gelicek.Onu sakın üzme.Seni çok seviyoruz.Sana haber vermediğimiz için çok özür dileriz.Bize kızma olur mu?
Niye bana haber vermeden gitmişlerdi.Aşağıdan sesler gelince odadan çıkdım.Tam merdivenden iniyordum ki adam sesi duymamla merdivenin trabzanına yöneldim.Gördüğüm manzarayla dondum.Gözlerim yanmaya başladı.Siyahlara bürünmüş bir adamın elinde silah vardı.Ama kime silah tutuyordu?Göremiyordum.Birazdaha aşağı insem adam beni fark ederdi.
"L-lütfen öldürme.Borcumuzu ödememiz için bir hafta daha süre ver.S-söz ödeyeceğiz.Nolur."
Bu babamın sesi olamazdı değilmi?Olmamalıydı.Ben daha 8 yaşındaydım.Ailem olmazsa nasıl yaşayabilirdim.Silahın patlama sesini duyduğum anda donup kaldım ve o an ne yapacağımı bilemedim.Kısa bir sessizlik oluştu.Gözlerimi kapattım.Sanki bu anın rüya olmasını istermiş gibi.Adım sesleri tüm odayı doldurduğunda gözlerimi açtım.Siyahlı adam yoktu.Merdivenden 2 kat daha aşağı indiğimde annem ve babam el ele tutuşmuş yatıyorlardı.Ve etraflarında kan vardı yanlarına gittiğimde babamın zayıf ve güçsüz sesini duydum.
"Kızım sakın korkma.Annen ve ben gittiğimiz yerde güvende olacağız.Sen çok cesur ve güçlü bir kızsın" hıçkırıklarımın arasında konuşmaya başladım.
"H-hayır ben güçlü değilim.Eğer güçlü olsaydım o adamın sizi öldürmesine izin vermezdim.N-nolur gitme" kolundaki saati çıkartıp bana uzattı.
"Gitmek zorundayım kızım al bunu ömür boyu sakla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
Teen Fiction"Kızım sakın korkma.Annen ve ben gittiğimiz yerde güvende olacağız.Sen çok cesur ve güçlü bir kızsın" Hıçkırıklarımın arasında konuşmaya çalıştım "H-hayır ben güçlü değilim.Eğer güçlü olsaydım o adamın sizi öldürmesine izin vermezdim."