6. ŞOK

110 3 1
                                    

Multimedia-TANER

Tanerle birlikte sahile gittik. Ona içimi dökmek istedim ama yapamadım. Ona kendimi uzak hissediyordum. Burcu'ya mı ihtiyacım var.. Hayır benim Can'a ihtiyacım var. Kim bilir beni ne kadar yanlış anlamıştır. -Taner hâlâ beni seviyor mudur ?!? Taner sinsic e gülümsedi. Ve derin bir nefes aldı. -aslında ona fazla değer vermişsin. Daha yeni sevgilin. Aynı benim gibi... Bunu duyunca şok yaşadım. Taner kime bu kadar değer vermişti. -Taner biraz dert dökmeye ne dersin?! Onay verip -başla. Dedi bende başladım. -onu küçüklüğümden beri tanırım. Hep birbi-
rimizi dinlerdik. O bana anlatırdı bende ona.... Ama sonra beni sevdiğini söyledi. Tabi Can herşeyimi bilmiyordu. Burcu kız olduğu için ona daha yakındım... Ya taner benden bu kadar olsun sende biraz anlat. Taner kafasıyla onay verdi. Denize uzun uzun baktı. -bende Duygu'yu sevdim.. O çok farklıydı... Beni o anlardı o kadar güzel anlarımıx oldu ki.... Biraz anılarından bahsetti vay be ne büyük aşk.. Sonra konu bana gelince daha dikkatli dinlemeye başladım -... Sonra senin ne kadar temiz saf olduğunu fark ettim. Evet sana güvenemzdim bir kere güvenimi yitirdim ama sen... Benden bu kadar.
-yaaa ben ne taner taner onay vermedi. Kafasını hayır anlamında salladı. Bende bir şey demedim. Aslında taner o kadarda sevilmeyecek biri değilmiş. Yani.. Ah ne saçmalıyorum. -benim biraz işim var. Deyip yanından ayrıldım. En önemli işim olan Can dı. Onların evine doğru yürüdüm. En sonunda gelmiştim. Zile bastım. "Dindandong...dindand-" kapı açıldı. Kapıyı açan can'nın annesi olmuştu. Beni hemen içeri aldı. -şeyy... Can evde mi?! Acaba evde miydi?! Bana çok kızdı mı?! -yukarıda. Odasındaydı evet. Merdivenlerden çıkmaya başladım. Tamamen titriyordum. Kapıya gelince derin bir nefes aldım. "Tık tık tık" içeriden
-Geeel! Diye bir ses gelince kapıyı yavaşça araladım. Can yatağında yatmış tavana bakıyordu. Sonra kafasını bana döndürdü. -senin burada ne işin Var! DEFOL!! diye ayağa kalkarak bağırdı. Benimkide delilik değilmi. Kapıyı kitledim. Anahtarı cebine attım. - ÇABUK KAPIYI!! Kafamı hayır anlamında salladım. -2dk da olsa dinleyeceksin. Can yatağına oturup yatağa elini vurdu. Otur anlamında. Bende hemen söze başladım. - can bak sen bizi orada yan- can volta atar gibi ayağa kalktı. -neyi yanlış anladım. Taner'in kollarının arasına geçmiş "seni seviyorum taner" cümlesinin nereesi doğru anlaşılabilir.

Haklıydı ama ne'yapabilirdim. Ne yapmalıydım. - haklısın ama bende haklıyım. Taner beni seviyordu. Bana "seni seviyorum de seni rahat bırakayım" dedi. Ne yapsaydım can iyice sinirlendi masanın üzerindeki her şeyi yere attı. -SENİ BEN KORUYAMAZMIYDIM!!!! cana sarıldım. Hiç bırakmayacak şekilde . kokusunu içime çektim. Yavaşca -ben sadece seni seviyorum. Dedim. Aşağıdan zil sesleri geldi. Biz canla sarılıp duruyorduk. Sonra adımlar buraya gelince kapı açılmaya zorlandı. - aşkıııım benim açar mısın?! Can'a bakınca sadece kapıya bakıyordu. Bunun burada ne işi vardı. Kapınin kilidini hızlıca açtım. Açmamla beren içeri daldı. Can'ı kucaklamaya başladı. - aşkıım. İyimisin?! Beni çağırmıştın. Bir şeyler yaparız diye. Hadi gel biraz yat dinlen sana masaj da yaparım. Hadi aşkıım. Bunları duyunca. Karaya çarpan balina gibi olduğum yerde yığıldım.

......

Gözlerimi araladığımda canlarda olduğumu anladım. Yavaşça yatakta doğruldum. Saat kaç olmuştu?! Yanda duran telefonunlmu alıp saate baktım.. 7:30 mu ben kaç saattir yatıyorum. Odanın kapısı aralanınca içeri can girdi. Yanıma bir sandalye çekti oturdu. -iyi misin?! Diye sordu. Bu ses tonu ruhsuz ve endiseliydi. Kafamı sadece onay verecek şekilde salladım. -Gitsem iyi olacak. Deyip ayağa kalktım. Can kolumdan tuttu. -Annenler yok anahtar burada. Elime anahtarı verdi. Konuşmaya dermanım kalmamıştı. Anahtarı alıp kapıyı çarpıp çıktım. Dış kapıya gelince paltomu aldım. Eve yürümeye başladım. Hâlâ yaşadığım şokun etkisinde filandım sanırım. Karşıdan karşıya geçerken "düüt düüüüt" diye sesler duymaya başladım. Kafamı çevirince bir çift ışık bana parlıyordu. Araba o arabaydı.

(Bir bölüm sonu daha .. Yeni bölüm en yakın zamanda sizleri seviyorum.. Kitap hakkında düşüncelerinizi de almak isterim)

ÇOCUKLUK ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin