❀
"Look Soojin, I dengan Karina tak ada apa apa. Trust me babe I love you more than anything", Lelaki itu mencium bibir gadis hadapanya sekilas sebelum tanganya meremas badan gadis itu. "You tak tipu I Taeyong?", Gadis itu menyoal sambil bibir bawahnya diketap untuk menahan desahan apabila tangan lelaki itu semakin meliar naik ke dadanya. "Mestilah sayang..You satu satunya perempuan yang paling I sayang", Lelaki itu menjilat leher mulus gadis itu membuatkan mereka berdua yang berada di dalam stor sukan itu tenggelam ke dunia masing masing.
"Taeyong", Panggil seseorang membuatkan pergerakan mereka berdua terhenti. Lelaki itu berdecit perlahan sebelum mencium bibir gadis itu sekilas. "Sabar ya sayang", Dia keluar dari bilik stor itu dan berdiri dihadapan orang yang memanggilnya tadi. "Kau kacau aku Lucas, apa kau nak?", Soalnya kasar. Lelaki tinggi lampai dengan wajah yang tampan itu tertawa kecil. "Sorrylah bro, tapi aku nak bagitahu something ni", ujarnya sambil melipat lengan bajunya ke atas.
"Apa?", Taeyong menyoal sebelum memandang lelaki itu serius. "Abang kau, dia pindah di sini", Kata kata yang meluncur keluar dari mulut lelaki itu membuatkan Taeyong tersentak.
Apa dia buat disini?
"Dan yang paling mengejutkan kau tahu..
"Dia berkawan dengan perempuan bodoh itu".
❀
YOU ARE READING
Fuckboy
Fanfiction❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project