22.deo ♥

168 13 15
                                    

Leo P.O.V.

"Hej Mark."-prišao sam mu kada je ušao u svlačionicu.

"Mislio sam da nas dvoje ne pričamo, hmm?"-kratko je rekao i seo pored Aleksisa.

"Hteo sam da ti kažem nešto. Bitno je, nemoj da si takav."

"Dobro, požuri. "

"Nakon one večeri Nejmar i ja ne pričamo, ali sam čuo da želi da ide u Ameriku za Božić. /znam da je bio u Brazilu, nema veze. Isidora, zadovoljna?♥♥/

"Molim? Ali Nina i ja idemo tamo. Ne može to da uradi."

"Pusti kretena, pa ne mora on da pokvari vaše planove. Sećaš se kada si mi rekao ono, da sam ja zaljubljen u nju? Čak i da jeste nekad bilo tako, ja stvarno ne osećam ništa prema njoj. Volim je, ali samo kao prijateljicu."

"Naravno Leo, nema problema. I ja sam bio nervozan, sve je u redu. Hvala ti sto si mi rekao ovo za Nejmara. Sve okej među nama?"

"Sve okej. "-odgovorio sam mu i krenuo prema terenu.

"A ti si mislio da odeš u Argentinu i da se ne pozdravim, Mm? "-čuo sam Ninin glas i kada sam se okrenuo stajala je iza mene nasmejana,totalno drugačija nego što je bila pored Nejmara.

"Ne, samo ti nemaš vremena za mene. Kako si?"-upitao sam ne kada je prišla blizu mene.

"Nikad bolje. Napokon se osećam kao da pored sebe imam prave ljude, znaš? "

"Drago mi je zbog tebe, zaslužuješ da budeš srećna. Ali zašto si došla čak ovde?"

"Htela sam da pitam Marka na koliko dana idemo."-rekla je i počela da se smeje.

"Zašto mu nisi poslala poruku?"

"Prazan mu je telefon."

"Zašto nisi sačekala da se vrati?"

"Ma prekini Lionele, htela sam da ga vidim."

Neverovatno je kako oni vole jedan drugog. Mark po ceo dan priča o njoj, a evo i Nina ne prestaje da razmišlja o njemu.

"Eno ga u svlačionici, požuri dok ne dođe trener."

"I ja tebe."-čuo sam kako Nina govori Marku kada je nakon par minuta izašla iz svlačionice.

"Zašto je bila ovde?"-Nejmar se pojavio iza mene kada je video kako mi Nina mase dok je odlazila.

"Sigurno ne da bi videla tebe. Pusti je, želi da bude srećna sa nekim ko je voli."

"A šta ako je i ja volim?"-iznervirano ke je upitao.

"Nisi to dokazao. Neće da bude sa tobom, okej? "

Nejmar P.O.V.

"Ja.."-stajao sam sam ispred njega i nisam znao šta sa kažem. U pravu je, ponašao sam se kao kreten. Ona stvarno izgleda srećno pored Marka. Bilo bi užasno da ih razdvojim. Hteo sam da odem sa njima u Ameriku, ali ne mogu. Ne smem. Otići ću u Brazil kao što sam i planirao.

Odustajem od Nine. Ne zaslužujem je, ja sam idiot, ženskaroš. Ne mogu da se skrasim pored jedne devojke. Idem u Brazil. Kraj.

"Mark?!"-pokušao sam da ga pozovem kada je izlazio iz svlačionice.

"Šta je bilo sada? Još neka tvoja glupost?"-iznervirano me je upitao kada je prišao.

"Ne, samo sam želeo da ti kažem da odustajem od Nine. Pustiću je da bude srećna sa tobom, okej?"

"Hmm, kako god. Samo prekini da nas pratiš. Od kada si ti tako zainteresovan za Ameriku?"

"Idem u Brazil. Ne mogu da je gledam tako srećnu. Vidimo se Mark."

___________________

Wuuu, Nejmar :oooo Jedan užasno kratak nastavak, ali nisam stigla više. :( ♥♥♥
I da, zamalo da zaboravim, srećan rođendan Nej, srećan rođendan CR ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Za sve je kriv RioDonde viven las historias. Descúbrelo ahora