Güzel bir yaz sabahıydı,çok sıcaktı ama güzeldi .. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı masasına oturdum. Ailecek güzel bir kahvaltıdan sonra annem ile dışarı çıktık ve çok eğleniyorduk ki bana bir telefon geldi ve benim kalbimi yeriden çıkaran bi haber di . Sevgilim gelmiş ve bizim kapının önünde beni bekliyomus .Daha geleceğinden bile haberim yokken benim çıkmamı beklemiş. Daha hiç görüşmemiştik bile o kadar heyecanlıydım ki kalbimi bi an olsun hissetmemiştim ilk görüşmeler de böyle olur zaten hele ki birbirinizden kilometrelerce uzaktaysanız. Sonra annemle bankaya girdik ve ben sevgilimin yanında ki arkadaşımı arayıp gelmelerini söyledim. Onları bekliyordum ve beklediğim her dakika her saniye benim heyecanını daha da arttırıyordu. İşte o ann evet evet geldiler selam bile verememiştim utancımdan. Herneyse bankanın karşısına oturduk ve muhabbet etmeye başladık. Yavaştan elimi tutmaya çalışıyordu utana utana elimi tutmuştu. Onun o al al yanakları iyice kızarmıştı :) daha sonra annem geldi ve ben onu arkadasim olarak tanıtmıştım fotoğraf çektirmiştik anneme ve biz annemle eve dönmüştük. Eve döndüm ama dayanamayıp bir yalanla onun yanina gitmistim. Sanki senelerce birlikte gibiydik onunla her saatim fevkalâde ydi . Birbirimize iyice bağlanmıştık ve bu bağ kolay kolay çözülmezdi.... Herşey güzel giderken sevgilimin yolculuk zamani gelmişti daha doğrusu benden ayrılma zamani gelmişti ve gitti . Herşey o kadar güzel giderken birbirimizden soğumaya baslamistik ve birde aldatmaya . Zaman akıp geçmişti ve birbirimizi tekrardan bulmustuk. Bu sefer farklıydı ama herşey çok ciddiydi aileler bile biliyordu artik ama tek sorun vardi birbirimizin geçmişini açıyorduk. O kadar tutkuyla aşkla seviyorduk ki birbirimizi kimsenin askina benzemezdi basit bir aşk değildi bu. Herkes bizim ayrilmamizi istedi ayirmaya calisti ve becerdiler . Biz yine yılmadan ayağa kalktık ve birbirimizin olduk. Herşey çok güzel giderken hep bir engel cikardi önümüze ve biz herkese karsi yenilirdik. Bir çok kere ayrilip barisirdik ama bu sefer ki çok aci bitti . 5 senelik bir ilişki savaşmadan bitti. Aslında uzulmuyorum çünkü o kaybetti beni başka bir kiza tercih etti ve de gitti. Koskoca 5 senenin hazin sonu budur arkadaşlar daha çok şeyler var anlatacak ama ben anlattikca uzuluyorum o yüzden bu konuya devam etmek istemiyorum. Bence hic bir Kiz aldatilmayi hak etmiyor. Kendi kaybetti ve yollarimiz ayrildi. Kisa hikayemi okuyanlara çok tesekkur ederim ..:)