Bu bölüm bizim için çok özel oldu lütfen multideki şarkıyı dinleyin 💜 dilerseniz okurken dilerseniz okumadan önce💕 yorumlarda buluşalım 😍 Iyı okumalar* Zeynep-Dilara
****
Işıl sofranın baş köşesinde bir prenses edasıyla beklerken Kağan gelmiş ve çorbaları tabaklara servis etmişti.
"Ben senin resmini çizdim." Diye söze girdi Işıl.
"Evet biliyorum, teşekkür ederim."
"Sende bana gitar çalmalısın. Odandaki gitarları görmediğimi sanıyorsan yanılıyorsun."
Kağan çorbasına ekmek ufalarken güldü.
"Peki, senin için çalarım."
Işıl el çırpıp güzel yemekleri iştahla yedi ardından birlikte bulaşıkları mutfağa taşıdılar.
Işıl bulaşıkları makineye öylece yerleştirirken Kağan nasıl yapması gerektiğini sabırla gösteriyordu.
Çatalları yerleştirirken kafalarının tokuşması ile ikiside birbirine baktı.
"Ayağımı kırdığın yetmiyor, şimdide kafamı kırmak için çabalıyorsun dimi?"
Kağan dalmış gözlerle kızın kusursuz dudaklarına baka kaldı. Dudağının kenarındaki domates sosu lekesini düşünmeden baş parmağı ile silip kendi midesine gönderdi.
"Sos mu kalmış?" Işıl kızarırken, Kağan gülerek kızı onayladı.
Ardından içeri geçtiklerinde Kağan gitarını alıp gelmişti.
"Söyle bakalım hangi şarkıyı istiyorsun?"
"Senin için beni ifade eden bir şarkı çalmanı istiyorum."
Işıl büyük oynadığının farkındaydı. Arkadaşlıklarını bozmak istemiyordu. Bu yüzden asla ileri bir adım atamıyordu. Kağan'ın, Aysun'a duygu beslemiyor olması kendisine açık bir kapı bıraktığını anlamına gelmiyordu.
Kağan'ın kendini ne gibi gördüğünü kestiremiyordu. Çok güzel bakıyordu Kağan. Özellikle gözlerine. Ama bir yandan da ne olduğunu bilmek imkansızdı.
"Çalıyorum o zaman." Işıl heycanla baş salladığında Kağan güzel nakarata giriş yapmıştı.
Kaç yıl oldu saymadım, köyden göçeli
Mevsimler geldi geçti, görüşmeyeli
Hiç haber göndermedin o günden beri
Yoksa bana küstün mü, unuttun mu beni?
Işıl el çırparak şarkıyı dinlemeye devam etti. Çok merak ediyordu ve bu bir yerlerden hatırladığı şarkıyı çözmeye çalışıyordu.
Dün yine seni andım, gözlerim doldu
O tatlı günlerimiz bir anı oldu
Ayrılık geldi başa, katlanmak gerek
Seni çok çok özledim, arkadaşım eşek
Işıl arkadaşım eşşek sözü ile kızgınlıkla adama baktı. Kağan'sa gülerek şarkıya devam etti.
Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşek
Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşek"Pislik." Işıl sinirle koltuktan kalktığında Kağan kızı elinden yakaladı.
"Şaka yaptım arkadaşım eşşek otur hadi. Bu sadece bir tanesiydi. Daha diğerini dinlemedin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELVEDA SOSYETE!
Romance1997 "Hadi Işıl seç birini." Onlarca misafir bir yaşındaki güzel bebeğe bakarken bu tatlı bebekse masanın üzerindeki nesneleri tanımak için uğraş veriyordu. Annesine göre bu tatlı kız tabikide steteskopu seçecekti. Ilerde başarılı bir doktor olup a...