Bölüm 1

684 16 3
                                    

Sabah kalktığımda annem evde yoktu evet ne güzel yine sevgilisyle birlikte ! Herneyse bende dışarı çıkarım . 

Duşa girdim hazırlandım her zamankinden daha iyiyim tam çıkarken Annem ve Kıvanç Amca ( annemin sevgilisi ) 

Annem : İkra seninle bişey konuşmalıyız hayatım 

Ben : Tamam ama hızlı olun Uzay bekliyor ...

Kıvanç abi : İkra biz evlenmeye karar verdik 

Ben: Tamam istediğinizi yapabilirsiniz benim için bir sorun yok .

dedim ve evden dışarı attım kendimi gerçekten pek umursadığım bir durum değil sadece babama haber vermem gerek çunki benden ricaetmişti böyle bir şey söz konusu olduğunda onu arıyıcaktım.Neyse uzay arabada bekliyordu bindim selam verdim elimle işaret yapıp izin istedim . Babamı arıyorummm ..

Babam : Efendim İkra yine ne istiyorsun ? acil bir toplantım var hızlı ol 

Ben : Baba konuşmamız lağzım 

Babam : İkra seni sonra arıyıcam bayy !

İşte buda benim babam büyük iş adamı ! sürekli meşgul telefonu açmasına bile sevindim doğrusu . Herneyse uzay da bana meraklı bir bakış attıı araba kullanıyordu ama olsun dudağına küçük bir öpücük verdim . Bu arada uzayla Lise 1. sınıftan beri beraberiz 5 yıl oldu 

Günaydın sevgilimmm nasılsın bakalım ?

İyiyim bitanem sorun mu  var ? 

Ah . Hayır annem evleniyormuş babama söylemem gerrekiyor .

Aşkım sen niye bu kadar sakinsin peki ? 

Bu kendi kararları zaten okulu bitirdiğimde bizde seninleyiz mutlu olmalarını isterim . Sen arabayı nereye sürüyorsun ??

İkra deli gibi açım Simit dünyasına gidelimm senin dersin varmı ?

Yok yok canım bende açım .

 Herneyse Uzayla güzel bir kahvaltı yaptık sonra okula gittik blok derse kaldı bende taksiye atlayıp eve geçtim yapıcak bişey yok . Herneyse babam hala bana dönüş yapmadı diyordum ki ...

Babam : Alo Hayatım kusura bakma şuan açabildim noldu bi sorun mu var ?

Ben : Hayır baba sadece Annem evleniyor Haberin olsun sen istemiştin haber vermemi .

Babam : Ee sen ne diyorsun bu duruma ?

Ben :  Beni ilgilendiren bi konu yok babacım .

Babam : İkra buraya gelmeni istiyorum okuluna burda devam edersin . Ben başka biriyle aynı evde yaşamana izin veremem .

Ben : Ama baba U....

Babam : Gerçekten şuan aşk hayatın beni ilgilendirmiyor İkra Yarın Asistanımla konuşucam burdada bir moda okulu vardır elbet Sadece izmirde verilmiyor moda tasarımı için eğtim .

Ben : Baba olmaz gerçekten burda mutluyum

Babam : ikra daha fazla konuşma hayatım bu konuda yarın herşeyini ayarlar sana haber veririm . İyi akşamlar...

Ne yani ben şimdi burdaki herşeyimden vazgeçip İstanbulamı gidicem ? Hiç Sanmıyorum Bay iş adamı ! Hem Uzay var ben onu bırakamam o kafayı yer lanet olsun neden ben ? ha neden !Vee yine telefon ;

Uzay : Sevgilim 1 saat bekleyemedinmi beni ben her sabah bekliyorum ama seni ? akşam bizimkiler sahildeki kafede müzik yapıcakmış oraya gidelim ? 1 saate hazır olabilirmisin ?

Ben : Hayatım bugün be...

Uzay : Ağlıyormusun sen ? neyin var

Ben : Yok bişey gerçekt.....

Uzay : 15 dakikaya hazır olmazsan seni ustune başına bakmadan alır evden çıkarırım çabuk hazırlan tek kelime istemiyorum ..

.............. dıtt .................. Neden kimse beni dinlemiyor ? Şimdi ben uzaya nasıl söyliyicem bunları ?

Nasıl karşılarsanız ona göre yazmak istedim yani sevmezseniz devam etmek istemem . Ama sizden bi konuda yardım istiyicem Arkadaşlar oyuncuları seçemedim önerileriniz varsa bana yazın :) Ayrıca hiyake gerçektir altını çizmek istedim 

Hadi yine gel benim ol !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin