Arkadaşlar bölümü umarım begenirsiniz.
Ipucu
Çünkü mete ve arkadaşları büyük bir şok yaşayacak.
Saat nerdeyse 15.00 olmak üzere ders vardı .
Mete:hadi geç kalmayalım salih usta zamana değer veriyor koşun.
Burak:mete daha 10 dakika var ve sen bize koşun diyosun.
Tam o anda metenin babası cihan çıka geldi.
Mete:Baba senin ne işin var burada?ne oldu?
Cihan:salih amcanı ziyafet edecektim önemli birşey konuşacaktım konuşmasına da siz benden gizli gizli salih amcanızdan ders mi alhosunuz ha?
Mavi ay:salih usta!
Cihan:bakıyorum da salih size eğitmeye başlamış hadi hadi neyse güruhun ama biz konuştuktan sonra işlersiniz dersi tamamı.
Mete:bu kadar önemli olan şey ne baba?
Cihan:ş-şey okadar önemli değil canım öyle benim ustam asaf usta ile ilgili.
mete:sen öyle diyosan neyse 5 dakika koşun zamanında varmalıyız.
Mavi ay cihan dan baya önde gidiyorlardi tam bi dakika kala kulübenin önündeydi mavi ay salih ise orda dikilmiş bekliyor.
Salih:bakıyorum nerdeyse geç kalıyordunuz neyse gelin şuraya dinle nin.
Cihan da o sırada salih çocuklarla konuşurken gelir.
Cihan:yok artık çocuklar nasıl yetiştiniz 5 dakikada.
Mete:Baba b-biz mavi aysız elbet bir şekilde yetişiriz.
Salih:haklılar gerçekten
1 dakika kala geldiler.Cihan:yok artık okadsarida olmaz neyse benim salih amcanızla konuşmam gereken bir şey vardı siz biraz bekleyin.
Mavi ay:salih hoca!
Salih:üzerime toz kondurmazlar bunlar 😄
Hadi geçelim biz içeri.Cihan:tamam hadi çocuklar ustanızı biraz alacağım.
Mavi ay:tamam.
Salih ve cihan içeri geçerken mavi ay aşık oyununu alıp başlarlar oynamaya.
Mete:Çocuklar sizce babamın salih hocayla konuşmak istediği önemli konu ne?
Asya:bilmem belki nasıl iyi gidiyor muyuz eğitimde durumumuzu soracaktır yani.
Elif:önemli bir konu asya baksana bizim yanımızda konuşmadılar.
Burak:elif hakkli asya önemli bir konu dedi.
Mete:benimle gelin hadi ama sesiz alun hadi.
Mete ve çocuklar kapıyı aralayıp içeri teker teker girdiler içerde oturup çay dolduran salih hocayı gördüler sonrada cihanı gördüler.
Mere:singh sesiz olun.
Salih:evet de bakim neymiş bu önemli olan şey?
Endişeli bir sesle konuşmaya başlayan cihan söyle dedi.
Cihan:salih usta hanı ben bir tozkoparan soyundanım ya.
Salih:evet öylesin de eeee noldu ki böyle dedin şimdi.
Cihan:acaba?mete de bir tozkopan mi? Dün bir ruya gördüm oluyorum klasik her zaman görürüm ama u kez farklıydı.
Salih:ne demek farklıydı?