MDZS: Ünnepség

690 59 5
                                    

Régen nem gyűlt össze egyszerre ennyi ember Felhőzugban. Erre a különleges napra még Lan Qiren is megengedte a hangoskodást. Végül is csendben miféle esküvőt és ünnepséget tarthatnának?

Jiang Yanli végig sírt a boldogságtól, amióta az öccse felöltötte azt a vörös fátylat, amit ő hónapokon keresztül, rengeteg gonddal szőtt és hímzett. Jin Zixuan megveregette a felesége hátát és rámosolygott. Boldog volt, amiért a nő végre képes lett rendesen enni és aludni. Jiang Yanli héthónapos terhes volt, de soha nem horkolt még olyan hangosan, mint előző éjjel.

Wei Wuxian és Lan Wangji megtették a három meghajlást. Mindketten elvesztették már a szüleiket, de a szüleik névtáblája ott állt, hogy tanúi legyenek az eskövőnek. Jiang Cheng egyenesen állt, és egy kicsit szipogott. Látta, hogy Lan Xichen titokban elmorzsol egy könnycseppet.

A banketten Gusu fűszermentes és Yunmeng csípős ételeit szolgálták fel (bár egyik sem volt olyan csípős, hogy a mennyasszony kedvére való legyen, viszont így mindenki meg tudta kóstolni őket). Nie Huaisang a bátyja mellett ült, aki heves beszélgetésbe merült Lan Xichennel és Jiang Chenggel.

– Jiang-xiong... bocsánat, elfelejtettem, hogy most már Jiang klánvezérnek kell téged szólítanom – vigyorgott Nie Huaisang. – Sírtál, amikor kikérték Wei-xiong mennyasszonyt?

– Ki sírna ezért az idiótáért – horkant fel Jiang Cheng, de aztán egy pillanatra elhallgatott, és egy kicsit elmosolyodott. – Az apám valószínűleg sírt volna. Az anyám viszont nem is lehetne boldogabb, hogy végre megszabadult a bajkeverőtől. Ami A-Jiét illeti... hát, amint látod, amíg a srác boldog, addig neki sincs kifogása.

Nie Huaisang bólintott.

– Most már csak miattad kell aggódnia.

– Fogd be.

– A nővéred valószínűleg elég magányos most. A férje átvette a klánvezéri széket, úgyhogy gondolom, nem tud vele sok időt tölteni együtt.

– ... A srác rendben lesz. Ott van a féltestvére, hogy segítsen neki.

Azok után, hogy elterjedt a híre Jin Guangshan és Jin Zixun Gusu Mennyasszonya ellen tervezett merényletének, az egész kultivátorvilág felháborodott. Nem tudták elhinni, hogy egy klánvezér odáig ment, hogy megpróbált megölni egy másik kultivátort, ráadásul a saját menyét használta ahhoz, hogy halálos csapdát állítson fel neki.

A szembesítés alatt Jin Zixun és Jin Guangshan is megpróbáltak kibújni a felelősség alól. Jin Zixun elveszetette a türelmét. Megpróbálta megtámadni Wei Wuxiant, de a nyakára feszülő éles guqinhúr megállította. Jin Guangshan csak a saját unokaöccsének idióta viselkedését átkozta, miközben őt Jiang Cheng félelmetes Zidianje kötözte meg.

Lan Wangji nem hagyhatta, hogy bárki büntetés nélkül megússza, aki bántani merészelte a lelki társát.

Jin Zixun csíjét lezárták, és néhány héttel később meghalt a börtönben a Száz lyuk átok miatt. Mivel Su Minshan, aki megátkozta, nem merte felfedni a saját bűneit, ezért képtelen volt rendesen meggyógyítani magát, és ő is megbetegedett. Jin Guangshant megfosztották a rangjától, a csíjét lezárták, és a saját felesége, Jin asszony börtönözte be. Mondani sem kell, Jin asszony többé nem volt képes tolerálni a férje bűneit. Évekig viselte el hűtlen és kicsapongó viselkedését.

Néhányan, köztük Jiang Cheng aggódtak amiatt, hogy Jin Guangshan megpróbál majd megszökni és bosszút állni az öccsén. Jin Zixuan ugyanakkor biztosította őket, hogy a csíje elzárásával az apja nem volt több egy átlagos öregembernél. A pozíciójától megfosztott Jin Guangshannak egyébként is nagyon kevés támogatója maradt. Mindig is Jin asszony hozta meg a fontos döntéseket, és a sokkal fiatalabb, jobb vágású Jin Zixuannek több híve volt. Nehéz volt elképzelni, hogy Jin Guangshan kiszabadulhat onnan, és újabb embereknek árthat.

Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]Where stories live. Discover now