....

122 2 0
                                    


Mindhárman kirohantunk az udvarra és azt láttuk, hogy a Márk és a Zsolt verik egymást, de már mindkettő fiú arca tiszta vér. Gyorsan odafutottunk és az Olivér szétszedte a fiúkat és elkapta a Zsoltot.

-Álljatok már le!- ordította

Márk már újra ment volna neki. Odaléptem mellé és megfogtam az arcát.

-Márk elég volt. Állj le.-mondtam neki halkan

Nem nézett rám elkezdte nézni a földet. Közbe a Zsolt megint beszólt neki valamit, mire a Márk újra neki akart menni de elkaptam a karját.

-Nem érted,hogy fejezd be? -ordítottam rá

A karjánál fogva behúztam a házba, közbe megbizonyosodtam arról, hogy az Olivér fogja a Zsoltot. A fürdőszoba felé húztam és becsuktam magunk mögött az ajtót. Márk nem szólt egy szót se csak hátat fordított nekem és a fejét a tükörnek támasztotta. Közben elővettem az elsősegély dobozt, fertőtlenítőt. Mikor láttam rajta mennyire szomorú átöleltem hátulról. Hatalmas sóhajt hallottam tőle. Felém fordult és a homlokát a homlokomnak támasztotta és mélyen a szemembe nézett. Éreztem rajta, hogy mennyire szomorú és úgy nézett rám, hogy mindent ki tudtam olvasni a szemeiből.

-Sajnálom.-mondta. Ekkor szólalt meg először.

-Én is sajnálom.

Elmosolyodott és magához húzott és olyan szorosan ölelt, hogy megroppant valamim. Ezen elnevettük magunkat.

-Na de tegyük rendbe azt a hatalmas arcodat.-kacsintottam rá

-Csak azért vérzik mert elestem és így tudott csak megütni.

-Jaj Márk hagyjál már. Szét lettél verve.-nevettem rá. Közben elkezdtem lemosni az arcáról a vért,mire felszisszent.

-Aúú! Ez nagyon fáj. Óvatosan!

-Márk ne nyafogj már alig értem hozzád.

-Ez nem igaz. Nagyon fájt.

Elnevettem magam. Sikerült lemosni az arcát és a felrepedt szemöldökét leragasztottam. Közbe folyamatosan jajjgatott, hogy mennyire fáj neki.

-Köszönöm szépen.Remélem még így is tetszek neked.- nézett rám a tükörből

-Sose tetszettél- forgattam a szemem

-Nem? A parkolóban nem ezt mondtad.- vigyorgott

-Márk az a helyzet, hogy a fejedet is beütötted és olyan dolgokra emlékszel, ami nem történt meg.-ráztam a fejem és megfordultam, hogy kilépjek az ajtón

-Érdekes.-vigyorgott - Valamit itt felejtettél!- szólt utánam

-Mit?-fordultam vissza.

Még mindig a pultnak volt támaszkodva. Magához húzott és megcsókolt.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy énekes lány életeWhere stories live. Discover now