3. Kişi ağzından:
Izzy sabah olduğu anda abisinin yanına gitmek için yataktan çıkmıştı.
Alec ile ne kadar tartışsalar da onun adına çok mutluydu ve kral olduğu ilk günü abisi ile geçirmek istiyordu.
Bu yüzden gülerek hazırlanıp odasından çıktı ve abisinin odasının önüne gelip durdu.
"Abim çıkmadı henüz değil mi odadan?"
"Hayır efendim, henüz çıkmadılar."
Kapıdaki görevliler ona selam verdiklerinde Izzy de gülümseyip odanın kapısına ilerledi. Birkaç kez kapıyı çalmış olsa da içeriden ses gelmemişti.
Demek ki hala uyuyor diye düşünüp kapıyı açtı ve gülen yüzle odaya girdi.
"Abilerin en güzeli için uyanma va..."
Yatağın boş olduğunu fark etmesi birkaç saniyesini almıştı. Sonrasında...
Sonrasında başını yana çevirdiğinde yerdeki bedeni fark edip korkuya kapılmıştı.
"A... Alec..."
Koşar adım abisinin yanına gidip çöktü.
"Alec... Alec iyi misin? Alec! Birileri yardım etsin hemen! Annemi çağırın, hekimi çağırın hemen!"
....
Kısa zamanda herkes odaya toplanmıştı. Kapıdaki görevliler Alec'i yatağına yatırmışlardı.
Izzy hala kendine gelememişti. Jace onu kendine çekip sıkıca sarılmış ve titremesine engellemeye çalışıyordu.
"Onu... onu öyle görmek çok kötüydü. Bir an için öldüğünü düşündüm ve çok korktum."
"Sakin ol Izzy, abine bir şey olmayacak." Deyip yatakta yatan oğluna baktı Maryse. "Zehirlenmiş olmasından korkuyorum."
"Zehirlenmiş olsa çoktan ölmüş olurdu." Dedi hekim Maryse'e bakarak. "Bu kesinlikle başka bir şey."
"Ne düşünüyorsun?"
"Henüz kesin bir şey diyemem. Hayati fonksiyonları yerinde. Sanki derin ve uyanması çok güç bir uykuya dalmış gibi..."
"Bu mümkün mü peki?"
"Normal şartlarda değil. Ama işin içine büyü girerse mümkün olabilir. Prensesimizin anlattığına göre kralımız yerde yatıyormuş. Bir anda uyuyakalmış diyemem, öncesinde kurtulmaya çalıştığı bazı şeyler olmuşa benziyor. Bu da bana bir büyü yüzünden olduğu izlenimi veriyor ve büyü konusunda hiçbir fikrim olduğu söylenemez."
"Yani bir büyücü bulmamız gerekiyor öyle mi?"
"Öyle olması daha iyi olacaktır. Kesin konuşmak istemem ama bence bu işin içinde büyü olma ihtimali yüksek."
"Anlıyorum. Jace, yanına birkaç asker alıp hemen yola çıkıyorsun ve bulduğun ilk büyücüyü buraya getiriyorsun."
"Baş üstüne kraliçem." Deyip hızlıca odadan çıktı Jace. Izzy de onun gidişi üstüne Clary'e sarılmıştı.
"Aslında bu işi çözse çözse Asmodeus ve Magnus çözer." Dedi Clary Maryse'e bakarak.
"Evet ama onlara ulaşmak bir büyücüye ulaşmaktan daha zor. Yapacak hiçbir şey olmazsa son çare olarak onlara ulaşmayı deneriz."
"Siz nasıl isterseniz kraliçem."
Clary bunu dediğinde odaya Sebastian ve Valentine da girmişti. Maryse Valentine'a yönelirken Izzy de Sebastian'ı fark edip dolu gözlerle ona sarıldı.